अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए ठोस इक़दामात का वादा:के टी आर

साबिक़ रुकने असेंबली टी आर एस उम्मीदवार हलक़ा असेंबली सिरिसिल्ला के टी आर ( कलवा कनटा तारिक़ रामाराव ) ने कहा कि वो हलक़ा असेंबली सिरिसिल्ला के अक़लियतों की तरक़्क़ी और उनकी फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए ठोस इक़दामात करेंगे।

मौसूफ़ ने अपनी चुनाव मुहिम के इख़तेताम के बाद नुमाइंदा सियासत से गुफ़्तगु के दौरान कहा कि क़ब्लअज़ीं भी सिरिसिल्ला के राय दहनदों ने मुझे रुकने असेंबली मुंतख़ब किया था जिस में अक़लियतों का अटूट हिस्सा था। मैंने अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील की जद्द-ओ-जहद के बावजूद भी इलाक़े में तरक़्क़ीयाती कामों को नज़रअंदाज नहीं किया।

मेरी काविशों की बदौलत हलक़ा असेंबली सिरिसिल्ला के मुख़्तलिफ़ मंडलों में कई करोड़ रूपियों के तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम दिया गया।उन्होंने कहा कि हलक़ा में तरक़्क़ीयाती कामों की अंजाम दही का मंसूबा है। उन्होंने कहा कि इलाक़े में सब से बड़ा काम जो मेरी दीराना ख़ाहिश है कि गंभीरावपेट में वाक़्ये अप्पर मानीर पराजकट में लिफ़्ट इरीगेशन इस्कीम के तहत मडमानीर से पानी सरबराह करना जिस की वजह से अप्पर मानीर प्रोजेक्ट पर मुनहसिर 14 हज़ार एकऱ् अराज़ी काशत के काबिल होगी।

उन्होंने अक़लियतों की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए कहा कि तेलंगाना में टी आर एस के इक़तिदार पर आने पर मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात दिए जाऐंगे जबकि उर्दू को सरकारी ज़बान का दूसरा दर्जा दिया जाएगा।

वक़्फ़ जायदाद जो कि ख़ुदा की अमानत है इस के तहफ़्फुज़ात के लिए वक़्फ़ बोर्ड को जूडीशल पावर दिया जाएगा और अक़लियतों की ख़ुसूसी तरक़्क़ी केलए एक अज़ीम बजट को मंज़ूर किया जाएगा ताके मुसलमानों की पसमांदगी को दूर किया जा सके।

के टी आर ने तेलंगाना के मुसलमानों से ख़ाहिश की के वो सुनहरे तेलंगाना की तशकील के लिए टी आर एस के पारलीमानी और असेंबली उम्मीदवारों को भारी अक्सरीयत से वोट दे कर कामयाब बनाईं।