अगले चुनाव में यू पी ए और एन डी ए की शिकस्त यक़ीनी

बाएं बाज़ू और जमहूरी(लोकतांत्रिक ) ताक़तों के इत्तिहाद की तवक़्क़ो(एकता की आशा), सी पी आई क़ाइदीन सुधाकर रेड्डी और ए बी बर्धन की प्रेस कान्फ़्रैंस
कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए और बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए को आइन्दा आम चुनाव‌ में जो 2014-ए-में मुक़र्रर हैं, शिकस्त दी जाएगी। सी पी आई ने आज उमीद ज़ाहिर की कि प्रोग्राम पर मबनी बाएं बाज़ू और जमहूरी ताक़तों का एक मुतबादिल उभरेगा और बी जे पी का दुबारा इक़तिदार हासिल करने का ख़ाब चकनाचूर होजाएगा, खासतौर पर इस लिए कि पार्टी में ख़ाना-ए-जंगी जारी है।

सी पी आई के जनरल सैक्रेटरी एस सुधाकर रेड्डी और से नर क़ाइद ए बी बर्धन ने कहा कि हालाँकि बी जे पी एसा मालूम होता है कि ये फ़र्ज़ किए हुए है कि वो मर्कज़ में आइन्दा चुनाव‌ के बाद बरसर-ए-इक़तिदार आएगी, लेकिन उसे एहसास होना चाहीए कि अवाम पार्टी को मुस्तर्द करचुके हैं। कई मवाक़े पर इस के क़ाइदीन को करप्शन में मुलव्वस पाया गया था।

कांग्रेस ज़ेर क़ियादत यू पी ए दूसरी तरफ़ बुरी तरह नाकाम रहेगी, क्योंके अवाम बड़े पैमाने पर फैले हुए करप्शन, नाक़िस मआशी पालिसीयों बिशमोल कसीर ब्रांड रीटेल शोबा में रास्त गैर मुल्की सरमायाकारी की इजाज़त और आसमान छूती हुई एशयाए ज़रुरीया की कीमतों की वजह से इस से तंग आचुके हैं। इन हालात में अवाम बुरी तरह एक उसे मुतबादिल के मुंतज़िर हैं जो उभरेगा जब कि बाएं बाज़ू और जमहूरी ताक़तों में इत्तिहाद होगा ताकि प्रोग्राम पर मबनी मुतबादिल फ़राहम कर सकें।

सी पी आई इमकान है कि बी जे डी जैसी पार्टियों से इत्तिहाद करेगी। ए बी बर्धन ने इस मुजव्वज़ा इत्तिहाद के बारे में एक सवाल का जवाब देते हुए कहा कि जब वक़्त आएगा तो मुनासिब फैसला किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि ये सिर्फ़ चंद सयासी पार्टियों के यकजा होने और नशिस्तों की तकमील का मुआमला नहीं है। ये एक नया मुतबादिल होगा।

अवाम को इस के बारे में मालूम होजाएगा। ये इत्तिहाद बात चीत की मेज़ पर नहीं किया जाएगा बल्कि शदीद जद्द-ओ-जहद में शराकतदारी के ज़रीया होगा। बाएं बाज़ू और दीगर पार्टियों की जद्द-ओ-जहद के अलावा वसीअ पैमाने पर कई ताकतें पहले ही करप्शन, कीमतों में इज़ाफ़ा और अवाम के लिए नुक़्सानदेह हुकूमत की पालिसीयों के ख़िलाफ़ तहरीक शुरू करचुकी हैं। ज़रूरत इस तहरीक में शिद्दत पैदा करने की है ताकि तबदीली लाई जा सके।

उन्हों ने एक मुसबत नतीजा बरामद होने की उमीद ज़ाहिर करते हुए कहा कि अवाम यू पी ए हुकूमत को रीटेल शोबा में रास्त गैर मुल्की सरमायाकारी, डीज़ल की कीमत में इज़ाफ़ा और दीगर मसनूआत की कीमतों में इज़ाफ़ा पर कभी माफ़ नहीं करेंगे। उन्हों ने इन इक़दामात से फ़ौरी दसतबरदारी का मुतालिबा करते हुए कहा कि करोड़ों अवाम इन इक़दामात से मुतास्सिर होरहे हैं। सी पी आई क़ाइदीन ने मर्कज़ पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो 24 लाख करोड़ रुपय मालियती कॉरपोरेट शोबा को पिछ्ले चार साल से रियायतें दे रहा है और गरीब अवाम पर कॉरपोरेट शोबा की मदद करने के लिए बोझ डाला जा रहा है।