अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों से हुकूमत और पार्टी का वक़ार मुतास्सिर

हैदराबाद (सियासत न्यूज़) सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि अप्पोज़ीशन जमातों की जानिब से हुकूमत और पार्टी हाईकमान पर तन्क़ीदों का जवाब ना देने से पार्टी और हुकूमत का वक़ार मुतास्सिर हो रहा हैं। आज सी एलपी ऑफ़िस असम्बली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि वुज़रा और पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन, अप्पोज़ीशन जमातों के इल्ज़ामात और तन्क़ीदों का जवाब देने में नाकाम हो चुके हैं, पार्टी की ग्रुप बंदी का अप्पोज़ीशन जमातों को फ़ायदा हो रहा हैं, जब कि पार्टी का वक़ार मजरूह हो रहा हैं।

उन्हों ने पार्टी क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि आपसी इख़तिलाफ़ात को मीडीया के सामने पेश करने से अहितराज़ करें और पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन रियास्ती सतह पर पार्टी के इस्तिहकाम में अहम रोल अदा करें। उन्हों ने मुजव्वज़ा 18 असम्बली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात में पार्टी उम्मीदवारों को कामयाब बनाने के लिए मुत्तहदा तौर पर काम करने का मश्वरा दिया।

मिस्टर सुधाकर रेड्डी ने जगन मोहन रेड्डी की जानिब से मिसिज़ सोनीया गांधी के ख़िलाफ़ की गई तन्क़ीद की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि जगन को चाहीए कि हद से तजावुज़ ना करें, उन के वालिद ने कांग्रेस हाईकमान के ख़िलाफ़ कभी इस किस्म के अलफ़ाज़ नहीं इस्तिमाल कई, जगन को अपने वालिद की सयासी ज़िंदगी से सबक़ हासिल करने की ज़रूरत हैं।