अमरिकी शहरी के शाम में खुदकुश हमले की विडियो जारी

शाम में अंसारउल इस्लाम नामी तंज़ीम के पर्चम तले बशारुल असद हुकूमत के ख़िलाफ़ बरसरे पैकार अलंसरा फ्रंट के हामीयों ने अदलब शहर में सरकारी फ़ौज के एक ठिकाने पर ख़ुदकुश ट्रक हमले की एक वीडीयो जारी की है। वीडीयो के सब टाईटल में बताया गया है कि ट्रक हमला अबू हरीर के कोड नाम से जाने वाले एक अमरीकी शहरी ने किया है।

ख़ुदकुश हमले की ब्यान कर्दा तफ़सीलात में बताया गया है कि ट्रक में सोला टन वज़नी धमाका ख़ेज़ मवाद मौजूद था। इस का हदफ़ अदलब शहर का अल फ़नार होटल था, जिसे शामी फ़ौज अपने अड्डे के तौर पर इस्तेमाल कर रही थी।

अमरीकी हुक्काम ने बताया कि अबू हुरैरा कोड नाम से अदलब में ख़ुदकुश धमाका करने बमबार अमरीकी शहरी था और इस का ताल्लुक़ रयासत फलोरीडा से है।अमरीकी नशरियाती इदारे सी एन एन ने हुक्काम के हवाले से बताया है कि अदलब ख़ुदकुश बमबार अमरीकी शहरी था।

अमरीकी हुक्काम ने बताया कि ख़ुदकुश बमबार की परवरिश फ़्लोरीडा में हुई, ताहम उन्हों ने हमलाआवर की असल शनाख़्त ये कहते हुए बताने से इनकार कर दिया कि अभी बमबार के अहले ख़ाना से तफ़तीश जारी है और ऐसे में उस की शनाख़्त ज़ाहिर करना तफतीशी अमल पर असर अंदाज़ हो सकता है।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि अबू हरीर अमरीकी का ताल्लुक़ इन अमरीकीयों से था कि जिन पर एफ़ बी ई और सी ई ए समेत दूसरे सेक्यूरिटी इदारे अमरीका से बैरून मुल्क सफ़र के बाद से मुसलसल ट्रैक कर रहे थे।