अरविंद केजरीवाल पर करोड़ों रुपये की पेशकश

नई दिल्ली

अरूण जेटली के दफ़्तर से 10 करोड़ देने का फ़ोन काल फ़र्ज़ी था:राजेश गर्ग

आम आदमी पार्टी के साबिक़ रुकन असेम्बली राजेश गर्ग जिन्हें पार्टी ने हाल ही में मुअत्तल कर दिया है आज इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी की हिमायत करने केलिए उन्हें और दीगर पार्टी क़ाइदीन को करोड़ों रुपये देने की पेशकश वाले फ़ोन कोल्स दरअसल अरविंद केजरीवाल की एमाई पर किए गए थे।

उन्हें फांसने केलिए ऐसा किया गया था। गर्ग ने दावे किया कि पुलिस ने एक शख़्स को गिरफ़्तार किया । उन की शिकायत में ये शख़्स पुलिस हिरासत में था । उन्होंने पुलिस से कहा था कि मर्कज़ी वज़ीर फाइनेंस‌ अरूण जेटली के दफ़्तर से मुझे 10 करोड़ रुपये देने की पेशकश की गई थी ताकि मैं बी जे पी की हिमायत करूं।

उस शख़्स को पुलिस ने आम आदमी पार्टी की मुदाख़िलत पर रिहा कर दिया। राजेश गर्ग ने कहा कि दिल्ली में हुकूमत साज़ी के पहले मरहले के दौरान भी मुझे बाज़ अफ़राद की जानिब से फ़ोन कोल्स आना शुरू होगए थे फ़ोन करने वालों का दावे था कि वो अरूण जेटली के दफ़्तर से बोल रहे हैं और वो बी जे पी की हिमायत करने पर 10 करोड़ रुपये देने की पेशकश करते हैं।

मैंने आने वाले फ़ोन नंबर की जांच करवाई और पुलिस में शिकायत दर्ज करदी जिस के बाद एक शख़्स गिरफ़्तार करलिया गया । मुझे संजय सिंह ने फ़ोन किया और शिकायत वापिस लेने की ख़ाहिश की लेकिन मैंने अपनी शिकायत वापिस नहीं ली अलबत्ता वो लोग उस शख़्स को रिहा कराने में कामयाब होगए।

गर्ग ने मज़ीद कहा कि हुकूमत बनाने के अमल के दौरान आने वाली तमाम कोल्स दरअसल आम आदमी पार्टी के सरबराह केजरीवाल की ईमा पर किए गए थे ये तमाम कोल्स ख़ानगी और नामालूम नंबरात से किए गए थे। रोहती हलक़े असेम्बली से ताल्लुक़ रखने वाले साबिक़ रुकन असेम्बली ने दावे किया कि इन ही तरह आम आदमी पार्टी के दीगर कई अरकाने असेम्बली ने भी अरूण जेटली के दफ़्तर से कोल्स आने की शिकायत की है।