आंध्र,तेलंगाना में अमन-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल बेहतर

रियासत तेलंगाना और आंध्र प्रदेश दोनों ही रियासतों में अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल बेहतर और मुकम्मिल क़ाबू में है। गवर्नर रियासत तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन जो सहि रोज़ा दौरे पर दिल्ली पहुंचे।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से मुलाक़ात की और इन दोनों रियासतों तेलंगाना और आंध्र प्रदेश से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ उमूर् पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

उन्होंने बताया कि दोनों ही रियासतों में अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल काफ़ी बेहतर और मुकम्मिल क़ाबू में है। गवर्नर ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात के बाद अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए राजनाथ सिंह से उनकी मुलाक़ात एक आम नौईयत और ख़ैरसिगाली मुलाक़ात है चूँकि वो दौरा दिल्ली पर आए हुए हैं तो मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात कर के मुख़्तलिफ़ उमूर् पर बातचीत की गई और उन्हें ( मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ) इस बात से वाक़िफ़ करवाया गया कि दोनों ही रियासतें तरक़्क़ी की सिम्त गामज़न हैं और अगर इत्तेफ़ाक़ी तौर पर दोनों रियासतों के माबैन कोई मसाइल दरपेश हूँ तो वो आपस में मिल बैठ कर उन मसाइल की यकसूई पर अपनी अव्वलीन तर्जीह दे रहे हैं।