आंध्र भवन में जश्न,जय तेलंगाना के नारे,मिठाईयां तक़सीम की गई

अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील को कांग्रेस वर्किंग कमेटी की तरफ से तौसीक़ के फ़ौरी बाद आंध्र प्रदेश भवन में जश्न का माहौल देखा गया। वुज़रा , अरकान पार्ल्यमंट और अरकान असेंबली ने तेलंगाना इलाके के डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा की क़ियादत में ए पी भवन पहुंच कर नई रियासत की तशकील का जश्न मनाया।

इस मौके पर जय तेलंगाना के नारे लगाए गए और मिठाईयां तक़सीम की गएं। सब के चेहरों पर ख़ुशीयां नज़र आरही थी और तवील अर्सा से जारी जद्द-ओ-जहद की कामयाबी का तमाम क़ाइदीन ने मिल कर जश्न मनाया।

दामोदर राज नरसिम्हा ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि तेलंगाना जद्द-ओ-जहद का ये तारीख़ी दिन है।

उन्होंने बताया कि 6 दहों से जारी जद्द-ओ-जहद में हज़ारों अफ़राद ने अपनी जानें क़ुर्बान कीं। उन्होंने कहा कि ये इज़्ज़त नफ़स और अपनी अलहदा शनाख़्त के साथ साथ ख़ुद अपने इक़तिदार के लिए जद्द-ओ-जहद थी।

उन्होंने क़रारदाद की मंज़ूरी पर सदर कांग्रेस सोनिया गांधी से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी जो रियासत की तक़सीम के मुख़ालिफ़ थे, जश्न शुरू होने से पहले ही हैदराबाद के लिए रवाना होगए।

वज़ीर पंचायत राज जाना रेड्डी और रुकन पार्ल्यमंट , वे हनुमंत राव‌ और पूनम प्रभाकर के अलावा दुसरें ने भी सोनिया गांधी से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।