आज निस्फ़ शब से तेलंगाना में सदर राज बरख़ास्त : गवर्नर

गवर्नर आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन ने इस उम्मीद का इज़हार किया कि तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर्स दोनों रियासतों से मुताल्लिक़ मसाइल पर बाहमी तौर पर तबादला-ए-ख़्याल करके उन्हें हल करने की कोशिश करेंगे।

दोनों रियासतें 2 जून को वजूद में आजाऐंगी। राज भवन में कुछ सहाफ़ीयों के साथ ग़ैर रस्मी बातचीत के दौरान गवर्नर मौसूफ़ ने वाज़िह किया कि दोनों चीफ़ मिनिस्टर्स को आइन्दा मुश्किलात भी पेश आसकती हैं ताहम जहां तक हुक्मरानी का सवाल है तारीख़ को जल्द ही हज़फ़ करदेना चाहीए।

उन्होंने कहा कि दोनों मुतवक़्क़े चीफ़ मिनिस्टर्स के चन्द्र शेखर राव‌ और एन चंद्रा बाबू नायडू एक वीज़न और मिशन रखते हैं ।यक़ीनी तौर पर उन्हें मुश्किलात पेश आसकती हैं।

गवर्नर ने इस तवक़्क़ो का इज़हार किया कि दोनों रियासतें मसावी तरक़्क़ी पाइंगी। गवर्नर ने अपने दौरा दिल्ली और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और वज़ीर-ए-दाख़िला राजनाथ सिंह से मुलाक़ात का तज़किरा किया और बताया कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने रियासत की सूरते हाल से मुताल्लिक़ बातचीत की और उन्होंने उन से भी तफ़सीली रिपोर्ट हासिल की। गवर्नर ने बताया कि 2 जून से तेलंगाना रियासत से सदर राज बर्ख़ास्त हो जाएगा।

उन्होंने बताया कि 01 जून और 2 जून की निस्फ़ शब को तेलंगाना से सदर राज बर्ख़ास्त कर दिया जाएगा और 2 जून की सुबह अव्वलीन साअतों साढे़ छः बजे वो ख़ुद तेलंगाना के गवर्नर की हैसियत से भी ज़ाइद ज़िम्मेदारीयों का हलफ़ लेंगे और बादअज़ां तेलंगाना रियासत का क़ियाम अमल में आजाएगा।