आरिज़ी मुलाज़मीन की ख़िदमात को मुस्तक़िल किया जाए

सरपर टाउन मुस्तक़र पर आज सी आई टी यूCITU) ज़िला सदर एम सिरी निवास की निगरानी में रैली निकाली गई। इस रैली में सी आई टी यू डीवीजन सदर ईलिया और मंडल सदर मुहतरमा ए कान्ता, सेक्रेटरी मुहतरमा शांता, मुहतरमा सादिका बेगम और ग्राम सेवक यूनीयन सदर मुहम्मद ख़ैरात अली, सेक्रेटरी पोचम, और् इनके के इलावा आंगन वाड़ी वर्कर्स और मिड डे मील्स वर्कर्स और सी आई टी यू क़ाइदीन और कारकुनों की कसीर तादाद मौजूद थे।

सी आई टी यू की निगरानी में तहसीलदार ऑफ़िस से रैली का आग़ाज़ अमल में आया और सर पर टाउन मुस्तक़र के मुख़्तलिफ़ महलों पेट मुहल्ला, बस स्टैंड, डोनल इलाक़ा से होते हुए जामा मस्जिद इलाक़े में रैली का इख़तेताम अमल में आया। इस मौक़ा पर सी आई टी यू ज़िला सदर एम सिरी नीवास और मंडल सदर मुहतरमा ए कान्ता ने अपने ख़िताब में कहा कि रियास्ती और मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से दिन ब दिन क़ीमतों में इज़ाफ़ा होता जा रहा है जिसकी वजह से अवाम को ज़िंदगी गुज़ारना मुश्किल हो गया है, इसलिए बाएं बाज़ू की जमातों और ख़ुसूसन आई टी यू की जानिब से मर्कज़ी और रियास्ती हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों के ख़िलाफ़ एहतिजाज करते हुए 28 फ़रवरी को मुल्क गीर एहितजाजी प्रोग्राम और रैलियों का एहतिमाम करने की अपील पर ये रैली निकाली गई और मर्कज़ी और रियास्ती सतह पर आरिज़ी मुलाज़मीन की ख़िदमात को मुस्तक़िल करने का मुतालिबा किया गया।

उन्होंने कहा कि रियास्ती सतह पर मुख़्तलिफ़ महकमों पर कौंट्रेक्ट की बुनियाद पर और आरिज़ी मुलाज़मीन डयूटी अंजाम दे रहे हैं ताकि मुस्तक़बिल में उन्हें मुस्तक़िल किया जा सके,आरिज़ी मुलाज़मीन अपने मुतालिबात की यकसूई करने केलिए जद्द-ओ-जहद करते आ रहे हैं लेकिन हुकूमत तमाशाई बनी हुई हैं इसलिए रियास्ती सतह पर आरिज़ी ( कौंट्रेक्ट ) तौर पर डयूटी अंजाम देने वाले मुलाज़मीन को मुस्तक़िल करने का मुतालिबा किया गया।