आस्ट्रेलिया में इस्लामी तंज़ीम हिज़्ब अलतहरीर पर इमतिना

मेलबोर्न 21 अक्तूबर(एजैंसीज़) एक और इस्लामी ग्रुप को आस्ट्रेलिया और इस के हलीफ़ों को हक़ीक़ी दहश्तगर्द क़रार देने पर इमतिना की कार्रवाई का सामना करना पड़ेगा।

हिज़्ब अलतहरीर की मुक़ामी शाख़ ने सीनीयर अरकान-ए-पार्लीमैंट जैसे जूलिया गीलारड और टोनी अबाट पर उसामा बिन लादन की हलाकत का ख़ैर मुक़द्दम करने और तारीख़ के चंद बदतरीन दहश्त गिरदाना हमलों के लिए उन्हें ज़िम्मेदार क़रार देने पर तन्क़ीद की है।

हेराल्ड सन् की रिपोर्ट के बमूजब हिज़्ब अलतहरीर ने एक ब्यान में कहा यक़ीनन हक़ीक़त ये है कि हमारे वक़्तों में बदतरीन दहश्त गिरदाना हमले हुए जैसे कि इराक़ और अफ़्ग़ानिस्तान पर हुमली जिनमें अमरीका और इस के हव्वारियों ने हज़ारों मासूम लोगों को हलाक किया गया।

ब्यान में कहा गया हक़ीक़ी दहश्तगर्द इस लिए मग़रिबी हुकूमतें हैं… जिन के मुतास्सिरीन लाखों की तादाद में इंसाफ़ और इस ज़ुलम के ख़ातमा के लिए पुकार उठे हैं। ये ग्रुप जो कई ममालिक में ममनू क़रार दी गई है कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान अमरीकी सलतनत के ताबूत में आख़िरी कील साबित होगा और आस्ट्रेलिया की सवाबदीद पर है कि वो नामुनासिब ख़ारिजा पालिसी को जारी रखते हुए अमरीका के ही रास्ता पर गामज़न हो। हिज़्ब अलहतरीर के इन तबसरों ने इन ख़ानदानों को ब्रहम कर दिया है ।