इंगलैंड को आलमी चैंपियन बनाने का फ़ार्मूला

मारूफ़ साईंसदान प्रोफ़ैसर स्टीफ़न हॉकिंगज़ ने ब्राज़ील में शुरू होने वाले फ़ीफ़ा फुटबॉल वर्ल्ड कप में कामयाबी केलिए नया फ़ार्मूला पेश कर दिया है। उनके मुताबिक़ इंग्लिश टीम सिर्फ़ उसी सूरत में आलमी चैंपियन बन सकती है कि जब वो ब्राज़ील में सख़्त दर्जा हरारत से लड़ने में कामयाब होजाए और जारिहाना अंदाज़ अपनाते हुए ‍4-3-3 इख़तियार करते हुए हरीफ़ टीमों पर हमला आवर हो और खासतौर पर लाल रंग की कट ज़ेब-ए-तन करे हैं तो इंगलैंड फुटबॉल का आलमी चैंपियन बन सकता है।

मेज़बान मुल्क ब्राज़ील 5 बार वर्ल्ड कप जीत चुका है लेकिन इस बार ब्राज़ील को घरेलू मैदानों का फ़ायदा हासिल होगा और वो इस साल वर्ल्ड कप के लिए पसंदीदा टीम है। प्रोफेसर ने मज़ीद कहा है कि इंगलैंड की टीम को ज़्यादा पुर्जोश होने की ज़रूरत नहीं। इंगलैंड के मुक़ाबले में ब्राज़ील में 5 दर्जा सैंटी ग्रेड से ज़्यादा गर्मी होती है और इंग्लिश टीम इतनी सख़्त गर्मी की आदी नहीं है।

इस लिए इंगलैंड के वर्ल्ड कप जीतने के इमकानात कम है जबकि ब्राज़ील फ़ीफ़ा वर्ल्ड कप का फ़ातिह होसकता है। उन्होंने कहा मैं ये पेश क़यासी खेल के मेयार को परखते हुए नहीं कररहा ना ही मैं पाल दी ऑक्टोपस हूँ जिसने 2010 में जुनूबी अफ़्रीक़ा में खेले गए वर्ल्ड कप में कई दरुस्त पेश किया सय्यां करके आलमी शौहरत हासिल की थी, बल्कि मैं तबीआत के उसूल सामने रखते हुए कररहा हूँ।

स्टीफ़न हॉकिंगज़ माहिर तबीआत हैं। वाज़िह रहे कि इंगलैंड 1966 के बाद से आलमी चैंपियन नहीं बन पाया है। मैक्सीको के एक नजूमी ने वर्ल्ड कप से क़बल क्यास की है कि मेज़बान टीम ब्राज़ील ईवंट की फ़ातिह होगी।