इंग्लिश क्रिकेट कलब लेशिंग अपनी टीम पाकिस्तान रवाना करने तैयार

इंग्लिश क्रिकेट कलब लेशिंग ने अपनी टीम पाकिस्तान भेजने पर रजामंदी ज़ाहिर कर दी है जबकि बर्तानवी यूनीवर्सिटी की टीम आइन्दा माह पाकिस्तान आएगी। कलब के चीफ़ डेविड फ़ोल्ब ने कहा है कि इस दौरे के हवाले से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड को जल्द अज़ जल्द फ़ैसला करना होगा।

लेशिंग वर्ल्ड इलैवन के दौरा-ए-पाकिस्तान से मुल्क में आलमी क्रिकेट की बहाली में मदद मिलेगी। कलब के चीफ़ डेविड फ़ोल्ब ने कहा है कि वो अपनी टीम पाकिस्तान लाना चाहते हैं इस टीम का शैडयूल बहुत मसरूफ़ है जो 24 अप्रैल से शुरू होगा इसलिए दौरे के हवाले से पाकिस्तान को जल्द हिक्मत-ए-अमली बनानी होगी।

इस कलब में दुनियाए क्रिकेट के कई नामवर खिलाड़ी हिस्सा लेते हैं इन में सचिन , मुरलीधरन, ब्रायन लारा, वीवीन रिचर्डज़, वसीम अकरम, ऐलन डोनल्ड नुमायां हैं। पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के डायरेक्टर इंटरनैशनल क्रिकेट इंतेख़ाब आलम और साबिक़ टेस्ट विकेट कीपर राशिद लतीफ़ बंगला देशी क्रिकेट टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान के मुतवक़्क़े इंकार के पेशे नज़र इंग्लिश कलब से मुज़ाकरात कर रहे हैं और खिलाड़ियों को भारी मुआवज़े पर पाकिस्तान लाने की भरपूर कोशिश कर रहे हैं।

इंग्लिश कलब अप्रैल में दौरा-ए-पाकिस्तान तय होने की सूरत में दो वन डे मैच्स खेलेगी।इलावा अज़ीं बर्तानवी यूनीवर्सिटी की क्रिकेट टीम अगले माह पाकिस्तान का दौरा करेगी। टीम क़ज़ाफ़ी स्टेडीयम लाहौर में पी सी बी अंडर 9 इलैवन के ख़िलाफ़ वन डे मैच्स खेलेगी। मेहमान टीम 2 अप्रैल को लाहौर पहुंचेगी।

14 और 16 अप्रैल को दिन की रोशनी में दोनों वन डे मैचेज़ खेले जायेंगे। टीम 8 अप्रैल तक लाहौर में क़ियाम करेगी।