इस्लाम मुख़ालिफ़ फ़िल्म यू ट्यूब से हटाएं, अमरीकी अदालत का हुक्म

एक अमरीकी अदालत ने गुज़िश्ता रोज़ यू ट्यूब को अहकामात जारी किए हैं कि मशरिक़े वुस्ता और दीगर मुसलमान ममालिक में फ़सादाद का सबब बनने वाली इस्लाम मुख़ालिफ़ फ़िल्म को वेबसाइट से हटा दिया जाए। ये फ़ैसला सान फ्रांसिस्को के सर्किट कोर्ट ऑफ़ अपील्ज़ के तीन रुक्नी जजों के पैनल की जानिब से 26 फ़ेब्रुअरी को दिया गया।

अदालत ने ये फ़ैसला 2012 की फ़िल्म की अदाकारा सिंडी लीगार्सिया की दरख़ास्त पर सुनाया, जिन का कहना है कि उन्हें इस बारे में कोई मालूमात नहीं थीं कि इस फ़िल्म में मुम्किना तौर पर इस्लाम मुख़ालिफ़ मवाद मौजूद है।

नतीजतन उन्हें जान की धमकीयां मौसूल होती रही हैं। अदाकारा गार्सिया को साढे़ तीन दिन काम करने के इव्ज़ पाँच सौ डॉलर अदा किए गए थे और उस वक़्त इस फ़िल्म का आरिज़ी नाम डेज़र्ट वारियर यानी रेगिस्तान का जंगजू था।

गार्सिया ने कॉपीराइट क़्वानीन के तहत केस दायर कराया था। उन के बाक़ौल, जिस फ़िल्म में उन्हों ने काम किया, उस का नाम डेज़र्ट वारियर था और फ़िल्म के हिदायतकार निकोला बसीली निकोला ने बादअज़ां इन्नोसेन्स ऑफ़ मुस्लिम्स में उन का पाँच सेकेन्ड का क्लिप इस्तेमाल किया और उस पर आवाज़ रिकार्ड की।

इस फ़िल्म के हिदायतकार निकोला को 2010 में एक चैक फ़राड के सिलसिले में 21 माह की सज़ाए क़ैद सुनाई गई थी और उन पर अदालती इजाज़त के बगै़र इंटरनेट के इस्तेमाल पर भी पाबंदी लगा दी गई थी। 2012 में उन्हें प्रोबेशन के दौरान ख़िलाफ़ वर्ज़ीयों पर दोबारा जेल भेज दिया गया और फिर उन्हें सितंबर 2013 में रिहा किया गया।