ईरान पर हमले के ख़ौफ़नाक नताइज , रूस का इंतिबाह

वज़ीर-ए-आज़म रूस विल्लाद मीर पूतिन ने ख़बरदार किया कि ईरान पर हमले के नताइज इंतिहाई भयानक होंगे जिन का तसव्वुर भी नहीं किया जा सकता । एक मुक़ामी अख़बार में शाय शूदा मज़मून में पूतीन ने कहा कि ईरान पर हमले की बढ़ती हुई धमकियों पर रूस को शदीद तशवीश है अगर ऐसा हुआ तो ये इंतिहाई भयानक होगा। उन्हों ने कहा कि ये मुआमला मुज़ाकरात के ज़रीये हल होना चाहिए।

ईरान के यूरेनियम अफ़ज़ोदगी समेत पुर अमन मक़ासिद के लिए न्यूक्लियर तवानाई के इस्तिमाल के हक़ को तस्लीम किया जाय और इस के जवाब में ईरान को अपनी तमाम न्यूक्लियर सरगर्मीयों को आई ए ई ए की निगरानी में देना चाहिए , अगर ऐसा हो तो ईरान पर आइद तमाम पाबंदीयां बरख़ास्त कर देनी चाहीए । उन्हों ने कहा कि लीबया की सूरत-ए-हाल को शाम में दुहराने की इजाज़त नहीं दी जाएगी हम वहां ख़ानाजंगी नहीं चाहते, रूस अपनी सिफ़ारती कोशिशें जारी रखेगा।

उन्हों ने कहा कि हम ने शाम की अंदरूनी सूरत-ए-हाल के बारे में सलामती कौंसल में पेश की जाने वाली क़रारदादों की मुख़ालिफ़त करके शाम के अंदरूनी मुआमलात में मुदाख़िलत को रोका है। रूस और चीन वहां मज़ीद तशद्दुद नहीं चाहते। सरकारी फ़ौज के साथ साथ अपोज़ीशन को भी चाहिए कि वो मुसल्लह ग्रुपों को वापस बुलाले।