उर्दू एकेडेमी कम्प्यूटर‌ सैंटरस में दाख़िलों के लिए ऐंटरैंस टेस्ट

हैदराबाद ३०नवंबर :उर्दू एकेडेमी के ज़ेर-ए-एहतिमाम शहर और अज़ला में क़ायम कम्पयूटर ट्रेनिंग सैंटरस में डिप्लोमा इन एडवांस कम्पयूटर एप्लीकेशन ऐंड मल्टी लंगोल डी टी पी कोर्स में दाख़िलों के लिए ऐंटरैंस टेस्ट 9 दिसम्बर इतवार को सुबह 10.30 ता 11.30 बजे मुनाक़िद होगा।

प्रोफ़ैसर एसए शकूर डायरैक्टर सैक्रेटरी ने बताया कि अज़ला सैंटरस के ऐंटरैंस टेस्ट मुताल्लिक़ा मुक़ामात पर ही होंगे जबकि शहर के 15 सैंटरस के लिए ऐंटरैंस अनवार उल-उलूम डिग्री कॉलिज न्यू म‌ले पल्ली में होगा।

दाख़िले के लिए 30 साल से कमउमर उम्मीदवार जो उर्दू मीडियम से दसवीं जमात कामयाब हूँ या उर्दू फ़ाज़िल और इस के मुमासिल या उर्दू बहैसीयत दूसरी ज़बान और अरबी मदारिस के मुमासिल तलबा-ए-ओ- तालिबात अहल होंगी। दाख़िला फ़ार्म मुताल्लिक़ा सैंटरस पर दस्तयाब हैं।

प्रोफ़ैसर शकूर ने बताया ख़ाहिशमंद तलबा-ओ-तालिबात ज़रूरी अस्नाद की ज़ीराक्स के साथ दाख़िला फॉर्म्स 3 दिसम्बर तक मुताल्लिक़ा सैंटरस में दाख़िल कर सकते हैं। डायरैक्टर सैक्रेटरी ने तमाम सैंटरस के ज़िम्मेदार फैकल्टी अरकान को हिदायत की है कि ज़रूरी उमूर की तकमील करके इसकी इत्तिला सदर दफ़्तर को रवाना करें।