उर्दू यूनीवर्सिटी में केराला के उर्दू असातिज़ा के तर्बीयती प्रोग्राम का आग़ाज़

मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी के मर्कज़ पेशावराना फ़रोग़ बराए असातिज़ा-ए-उर्दू ज़रीया-ए-तालीम की तरफ से मुख़्तलिफ़ रियास्तों के असातिज़ा के लिए बैयकवक़त तर्बीयती प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में ला या जाये गा जिस में हर रियासत से 5 ता 6 असातिज़ा को शिरकत की दावत दी जाएगी।

इन ख़्यालात का इज़हार प्रोफ़ैसर शाह मुहम्मद मज़हर उद्दीन फ़ारूक़ी ,डायरैक्टर ,मर्कज़ पेशावराना फ़रोग़ बराए असातिज़ा-ए-उर्दू ज़रीया-ए-तालीम ने आज सी पी डीयू एमिटी आडीटोरीयम ,उर्दू यूनीवर्सिटी में केराला के सीनीयर सैकण्डरी उर्दू असातिज़ा के तर्बीयती प्रोग्राम की इफ़्तिताही तक़रीब से सदारती ख़िताब के दौरान किया ।

केराला के हाइर सैकण्डरी उर्दू असातिज़ा के लिए ये मर्कज़ की तरफ से पहली तर्बीयती कोशिश है जिस से ख़ातिरख़वाह नताइज बरआमद होने की उम्मीद है।

क़ब्लअज़ीं मेहमान-ए-एज़ाज़ी मुही उद्दीन कटी (उर्दू),एससी ई आर टी,केराला ने कहा कि केराला में उर्दू दक्कन की ही मरहून-ए-मिन्नत है ।यहीं से उर्दू रियासत-ए-केराला तक पहुंची और अब भी उर्दू यूनीवर्सिटी केराला में उर्दू की सर सब्ज़ी-ओ-शादाबी के लिए कोशां है।

डाक्टर मुहम्मद शुजाअत अली राशिद डिप्टी डायरैक्टर ने मर्कज़ के अग़राज़-ओ-मक़ासिद पर रोशनी डाली। मिसबाह अलानज़र ,स्सिटैंट प्रोफ़ैसर और डाक्टर असलम परवेज़ ने भी ख़िताब किया।

मुहम्मद शकील स्सिटैंट प्रोफ़ैसर ने हदीया-ए-तशक्कुर पेश किया। शुरका ने यूनीवर्सिटी के अनसटरकशनल मीडीया सेंटर का दुरूह करते हुए अराकीन सेंटर से तालीमी प्रोग्रामों की तैयारी के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल भी किया