एम एलसी चुनाव में ग़फ़लत-ओ-बेक़ाइदगी नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त

सरबराह टी आर एस-ओ-चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने एम एलसी चुनाव में ज़रा सी भी ऊंच नीच हुई या टी आर एस का पांचवें उम्मीदवार कामयाब ना होने की सूरत में असेंबली तहलील करदेने का टी आर एस अरकाने असेंबली को इंतेबाह दिया। 31 मई को भी टी आर एस भवन में अरकाने असेंबली के लिए तमसीली राय दही का इंतेज़ाम किया है। एम एलए कोटा से तेलंगाना के 6 एम एलसी चुनाव के लिए यक्म जून को राय दही मुनाक़िद होरही है।

बावसूक़ ज़राए से पता चला हैके टी आर एस भवन में मुनाक़िदा टी आर एस लेजिसलेचर पार्टी मीटिंग में चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव ने एम एलसी चुनाव और टी आर एस हुकूमत की एक साला कारकर्दगी पर रोशनी डाली। उन्होंने कहा कि टी आर एस के लिए 5 नशिस्तों पर कामयाबी यक़ीनी है।

तमाम पहलूओं का जायज़ा लेने के बाद ही उन्होंने पांचवें उम्मीदवार को चुनाव मैदान में उतारा है। अगर पार्टी की तए करदा हिक्मत-ए-अमली के मुताबिक़ पार्टी उम्मीदवारों को पहला और दूसरा तरजीही वोट दिया गया तो टी आर एस के पाँच उम्मीदवार बाआसानी कामयाबी हासिल करेंगे। अगर हिक्मते अमली की अमल आवरी में थोड़ी सी भी ग़फ़लत होगी तो वो उस को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं करपाऐंगे और असेंबली को फ़ौरी असर के साथ तहलील करदेंगे।

तेलुगु देशम के दो अरकाने असेंबली एम एलसी चुनाव में टी आर एस के हक़ में राय दही करेंगे। टी आर एस के अरकाने असेंबली को पार्टी के पांचवें उम्मीदवार को लेकर उलझन का शिकार होने की ज़रूरत नहीं है। अगर सही तौर पर हिक्मत-ए-अमली के मुताबिक़ राय दही हो तो टी आर एस के तमाम 5 उम्मीदवार कामयाब होंगे।