क़ादिर अली बेग थियटर फ़ैस्टीवल का कल से आग़ाज़(शुरुआत‌)

हैदराबाद ।३१अक्टूबर : क़ादिर अली बेग थियटर फ़ैस्टीवल का शहर में यक्म नवंबर से आग़ाज़ हो रहा है जिस के दौरान मुल्क भर के और जुनूबी आ फ्रीका के 200 आर्टिस्ट्स शहर हैदराबाद में 6 मुक़ामात पर 7 ज़बानों में अपने फ़न का मुज़ाहरा(प्रदशर्न‌) करेंगे । इस फ़ैस्टीवल का इफ़्तिताह गवर्नर आंधरा प्रदेश यक्म नवंबर को शाम 7 बजे फ़लक नुमा प्यालीस में करेंगे । इस फ़ैस्टीवल के दौरान जो शहर में 11 नवंबर तक जारी रहेगा ।

मुल्क‌ के मशहूर आर्टिस्ट्स जैसे नसीर उद्दीन शाह , साई परनजपईई , रजत कपूर , ऐम ऐस साथियो , ईल दूबे , अंजान सरयू अस्तिव राकेश बेदी और डरबन और कीनीया , जुनूबी आ फ्रीका से दो ग्रुपस पक आफ़ कामेडीज़ में अपने फ़न का मुज़ाहरा करेंगे जो कि इस साल के क़ादिर अली बेग थियटर फ़ैस्टीवल का थीम है ।

क़ादिर अली बेग थियटर फाउंडेशन की जानिब से आई सी सी आर । वज़ारत उमूर ख़ारिजा हकूमत-ए-हिन्द के तआवुन-ओ-इश्तिराक से बावक़ार क़ादिर अली बेग थियटर फ़ैस्टीवल को यहां पेश किया जा रहा है । इस थियटर फ़ैस्टीवल को जिस में मलिक और बैरून-ए-मलिक के मशहूर आर्टिस्ट्स हिस्सा लेते हैं मलिक के कल्चरल कैलिंडर में एक इंतिहाई बावक़ार थियटर ईवंट समझा जाता है और हैदराबाद में ये एक अहम ईवंट(अवसर‌) है ।