गुजरात ए टी एस की साख ख़तम् हो चुकी,सुप्रीम कोर्ट का रिमार्क

नई दिल्ली ३० नवंबर (पी टी आई) गुजरात पुलिस को आज सुप्रीम कोर्ट ने तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि रियासत का इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी स्क्वाड् (ए टी ऐस) की साख ख़तम् होचुकी है जो सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउन्टर हलाकत के मुक़द्दमा में ज़िम्मेदार है।

सुप्रीम कोर्ट की जस्टिस आफ़ताब आलम और जस्टिस रंजना प्रकाश देसाई पर मुश्तमिल बंच ने ये रेमार्क उस वक़्त किया जब हुकूमत गुजरात ने सी बी आई के मौक़िफ़ को ग़लत ठहराने की कोशिश की। सी बी आई ने कहा कि 2004 -ए-के पापूलर बिल्डर्स फायरिंग मुक़द्दमा में फ़र्ज़ी तौर पर ऐसी मंसूबा बंदी की गई जिस के ज़रीया सुहराब उद्दीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा तैय्यार किया जायॆ।

बंच ने ये बात नोट की कि सीनीयर पुलिस ओहदेदार डी जी वंज़ारा उस वक़्त जबकि ये वाक़िया पेश आया, डी सी पी (क्राईम) था। वो सुहराब उद्दीन की हलाकत में मुलव्वस ए टी एस के सरबराह भी था। हुकूमत गुजरात ने सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउन्टर मुक़द्दमा रियासत के बाहर मुंतक़िल करने की दरख़ास्त की भी मुख़ालिफ़त की और कहा कि ख़ुद सुप्रीम कोर्ट ने माबाद गोधरा फ़सादाद मुक़द्दमात को मुंतक़िल करने से इनकार करते हुए अदलिया पर एतिमाद का इज़हार किया था ।

हुकूमत गुजरात ने सुप्रीम कोर्ट में सी बी आई पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो इस मुक़द्दमा को रियासत के बाहर मुंतक़िल करते हुए फ़िर्कावाराना रंग देने की कोशिश कर रही है।