चंद्र बाबू को के चन्द्र शेखर राव‌ पर तन्क़ीद का हक़ नहीं

हैदराबाद

रियासती वज़ीर बर्क़ी जगदीश रेड्डी ने चीफ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश चंद्र बाबू नायडू पर सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि उन्हें चीफ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव‌ पर तन्क़ीद का हक़ हासिल नहीं। अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए जगदीश रेड्डी ने कहा कि चंद्र बाबू नायडू को अगर तेलंगाना हुकूमत से मुसाबक़त करनी हो तो उन्हें तरक़्क़ियाती और फ़लाही कामों में मुसाबक़त करनी चाहिए।

उन्होंने कहा कि चन्द्र शेखर राव‌ मुल्क में सर-ए-फ़हरिस्त चीफ मिनिस्टर हैं जिन्होंने अवामी भलाई और तरक़्क़ी के सिलसिले में कई मुनफ़रद प्रोग्राम शुरू किए। जगदीश रेड्डी ने कहा कि तेलंगाना मुल्क की वो पहली रियासत है जो फ़लाही स्कीमात‌ मात का सालाना 28 हज़ार करोड़ रुपये ख़र्च कर रही है।

उन्होंने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू जिन्होंने आंध्र प्रदेश की अवाम से किए गए वादों से इन्हिराफ़ करलिया, उन्हें चन्द्र शेखर राव‌ पर तन्क़ीद का कोई हक़ नहीं। टी आर एस के जल्सा-ए-आम की कामयाबी से चंद्र बाबू नायडू बौखलाहट का शिकार हैं और हुकूमत पर इल्ज़ामात आइद कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि जिस वक़्त तेलंगाना को आंध्र प्रदेश में ज़म किया गया था , उस वक़्त तेलंगाना फ़ाज़िल बजट वाली रियासत थी लेकिन चंद्रा बाबू नायडू अपने दौर हुक्मरानी को तेलंगाना की तरक़्क़ी का ज़रीया क़रार देते हुए अवाम को गुमराह कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि तेलंगाना और खासतौर पर हैदराबाद की तरक़्क़ी के बारे में चंद्र बाबू नायडू के दावे मज़हका ख़ेज़ है।

जगदीश रेड्डी ने कहा कि जिस तरह एक झूट को 10 बार कहने पर अवाम इसे सच्च समझते हैं, इसी तरह चंद्र बाबू नायडू झूट पर मबनी प्रचार के ज़रिए अवाम को गुमराह कर रहे हैं। वज़ीर बर्क़ी ने कहा कि तेलंगाना रियासत की हमा जहती तरक़्क़ी का मर्कज़ी हुकूमत ने एतराफ़ किया है।

किसानों पर की गई फायरिंग के वाक़िये को आज भी फ़रामोश नहीं किया जा सकता। जगदीश रेड्डी ने कहा कि चंद्र बाबू नायडू की धोका दही पर मबनी तारीख से तेलंगाना अवाम अच्छी तरह वाक़िफ़ हैं। उन्होंने तेलुगुदेशम और दीगर अपोज़ीशन जमातों को मश्वरा दिया कि वो हुकूमत पर तन्क़ीदों के बजाय तामीरी तजावीज़ पेश करें।