चार हज़ार नई बसों की खरीदी का निशाना मुकम्मल

, आंधरा प्रदेश एस्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन ने साल 2011-12 के दौरान बाअज़ नाकारा बसों को तब्दील कर के चार हज़ार ( 4000 ) नई बसों को हासिल करने का मुक़र्ररा निशाना मुकम्मल कर लिया है और इस सिलसिला में निशाना को पूरा करने मुक़र्ररा वक़्त में बसों को तय्यार कर के कारपोरेशन के हवाला करने वाले बस बॉडी बिल्डिंग वर्कशॉप्स के मालकीन की शानदार कारकर्दगी की ज़बरदस्त सताइश कर के उन्हें तहनियत पेश की गई ।

नायब सदर नशीन-ओ-मैनिजिंग डायरैक्टर ए पी एस आर टी सी मिस्टर बी प्रसाद राउ ने मिस्टर एम रवींद्र सिक्रेटरी-ओ-एकज़ेकटिव डायरैक्टर ( मैडीकल ) ए पी एस आर टी सी के हमराह अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि नाकारा बसों की निगहदाश पर ज़ाइद मसारिफ़ आइद होरहे थे । जिस के पेश नज़र ही मुसाफ़िरों को बेहतर-ओ-आरामदेह सफ़र की सहूलतें फ़राहम करने पर अव्वलीन तरजीह देते हुए आर टी सी ने चार हज़ार नई बसें तय्यार करवाकर रियासत के तमाम डिपोज़ को रवाना किए ।

उन्हों ने कहा कि 50 वॉल्वो बसें , 20 वॉल्वो पुलिस और 20 मर्सेडीज़ बसें भी खरीदी गएं । इलावा अज़ीं मुतवस्सित तबक़ा के बस मसाफ़रेन को भी आरामदेह सफ़र की सहूलतें बहम पहूँचाने के लिए 100 नई इंदिरा बसें भी शुरू की गईं । जिस में अर कंडीशन सहूलतें फ़राहम हैं । इन बसों के ताल्लुक़ से अवाम से मुसबत रद्द-ए-अमल हासिल होरहा है । मैनिजिंग डायरैक्टर ए पी एस आर टी सी ने बताया कि तजुर्बाती असास पर 15 स्लीपर कोचेस ( विनीला बसें ) शुरू की गईं । जिस का मुसाफ़िरों में ग़ैर मामूली रद्द-ए-अमल पाया जा रहा है ।

उन्हों ने कहा कि फ़िलवक़्त ए पी एस आर टी सी में जुमला 22713 बसें पाई जाती हैं और 210 बस डपोज़ में 1-23 लाख मुलाज़मीन ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं । मिस्टर बी प्रसाद राउ ने कहा कि ( 4000 ) नई बसों के हुसूलके लिए जुमला 800 करोड़ रुपय के मसारिफ़ आइद हुए जब कि आर टी सी के माली मौक़िफ़ से मुताल्लिक़ चीफ मिनिस्टर मिस्टर इन किरण कुमार रेड्डी और वज़ीर ट्रांसपोर्ट मिस्टर बी सत्य ना रायना को वाक़िफ़ करवाने के साथ ही चीफ मिनिस्टर के फ़ौरी तौर पर आर टी सी के लिए 200 करोड़ रुपये फ़राहम किए म्यों तो आर टी सी में हर साल दो हज़ार नई बसें खरीदी जाती हैं

लेकिन आर टी सी ने साल 2011-12 में जुमला 4000 नई बसें खरीदने का फैसला किया था और अपने फैसला के मुताबिक़ बसों को हासिल कर केअवाम को बेहतर सहूलतें फ़राहम करने के इलावा बाअज़ नई रूटस पर बसों को मुतआरिफ़ करने के इक़दामात किए हैं उन्हों ने बताया कि जारीया माली साल 2012-13 के दौरान सेल्फ हेल्प ग्रुप के ज़रीया एक हज़ार नई बसों को हासिल कर के बाअज़ इसी रूटस पर इन बसों को चलाया जाएगा जहां पर अब तक बस की कोई सहूलत फ़राहम नहीं है ।

मिस्टर प्रसाद राउ ने कहा कि आर टी सी इंतिज़ामीया ने 16 हज़ार मुख़्तलिफ़ ज़मुरा की मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए और आर टी सी में इन्फॉर्मेशन टैक्नालोजी से भरपूर इस्तिफ़ादा करने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं और इस इस्तिफ़ादा को पेश नज़र रखते हुए महिकमा इन्फॉर्मेशन टैक्नालोजी ने ए पी एस आर टी सी को दस करोड़ रुपय की माली इमदाद फ़राहम की है ।

आर टी सी में साबिक़ प्रिंटेड टिक्टस रिज़र्वेशन सिस्टम के बजाय अब आई टी से इस्तिफ़ादा हासिल कर के रियासत के तमाम मुक़ामात से टिक्टस की इजराई और तौसीक़ के लिए एक सैंटर अलाएज़ड सिस्टम शुरू किया जा रहा है । बहरे सूरत जहां तक मुम्किन होसके टिक्टस रिज़र्वेशन एजंट्स के नट वर्क को भी बड़े पैमाने परफ़रोग़ दिया जा रहा है ।

उन्हों ने अख़बारी नुमाइंदों के मुख़्तलिफ़ सवालात का जवाब देते हुए कहा कि ए पी एस आर टी सी को मुख़्तलिफ़ सवालात का जवाब देते हुए कहा कि ए पी एस आर टी सी को साल 2011-12 के दौरान महिज़ आम हड़ताल की वजह से जुमला 400 करोड़ रुपये का नुक़्सान हुआ है जब कि ए पी एस आर टी सी को अब तक जुमला 2400 करोड़ रुपये का ख़सारा दरपेश है ।

उन्हों ने बताया कि साल 2012-13 के दौरान सिटी में 500 ता 600 नई आर डीनरी बस सरवेस शुरू करने की तजवीज़ आर टी सी के ज़ेर ग़ौर है और गुड्स ट्रांसपोर्ट को आर टी सी की जानिब से शुरू करने की तजवीज़ पर रियासती हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कर रही है और हुकूमत की इजाज़त के फ़ौरी बाद रियासत में गुड्स ट्रांसपोर्ट सिस्टम शुरू किया जाएगा ।

हाई सिक्योरिटी नंबर प्लेट्स की फ़राहमी के मंसूबा से मुताल्लिक़ पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि रियासती हुकूमत ने हाई सिक्योरिटी नंबर प्लेट्स से मुताल्लिक़ कीमतों का तीन नहीं किया है जिस की वजह से इस पर अमल आवरी में ताख़ीर होरही है । जब कि आर टी सी हाई सिक्योरिटी नंबर प्लेट्स की फ़राहमी के लिए तय्यार है ।

उन्हों ने इस सिलसिला में कहा कि रियासत भर में अभी जुमला एक करोड़ से ज़ाइद गाड़ियां पाई जाती हैं और हर साल इन गाड़ियों की तादाद में 10 ता 20 लाख गाड़ियों का इज़ाफ़ा होता है । इस मौक़ा पर मिस्टर बी प्रसाद राउने ए पी एस आर टी सी के ऑपरेशनल प्लानर बराए साल 2012-13 की रस्म इजरा अंजाम दें ।।