चीन के लद्दाख में दरअंदाज़ी जारी

नई दिल्ली, 30 अप्रैल: ( एजेंसी) चीन ने हिंदूस्तानी इलाक़ा में दरअंदाज़ी के बाद दस्तबरदारी का कोई इशारा नहीं दिया बल्कि इस ने डी बी ओ सेक्टर में एक और खेमा नसब कर दिया है । इस तरह हिंदूस्तानी इलाक़ा में चीन के अब तक पाँच खेमा नसब किए जा चुके हैं। मौसूला इत्तेलाआत के मुताबिक चीन की फ़ौज ने निगरानी के लिए ख़ुसूसी डॉग्स भी रखे हैं।

चीन की फ़ौज ने पांचवां खेमा नसब करने के बाद कैंप के बाहर बैनर लगा दिया जिस पर लिखा है आप चीन के हदूद में हैं। हुकूमत-ए-हिन्द को आज लोक सभा में चीन की दरअंदाज़ी के मसले पर शदीद तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा । यू पी ए की अहम हलीफ़ समाजवादी पार्टी ने हुकूमत पर बुज़दिलाना तर्ज़-ए-अमल इख्तेयार करने का इल्ज़ाम आइद किया और वज़ीर ए ख़ारेजा सलमान ख़ूर्शीद के मुजव्वज़ा दौरा-ए-बीजिंग पर भी एतराज़ किया।

समाजवादी पार्टी सदर मुलायम सिंह यादव ने हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि चीन की दरअंदाज़ी हिंदूस्तान पर हमला है और हमारे मुल्क की तौहीन है , इसका हमें मूसिर जवाब देना चाहीए ख़ाह इसका नतीजा जंग की सूरत में ही क्यों बरामद ना हो।

साबिक़ वज़ीर दिफ़ा ने चीन को पाकिस्तान से ज़्यादा ख़तरा क़रार दिया और उन्होंने इस मसले पर वज़ीर दिफ़ा ए के अंटोनी से बयान देने का मुतालिबा किया। सलमान ख़ूर्शीद 9 मई को बीजिंग का दौरा कर रहे हैं जबकि आइन्दा माह वज़ीर-ए-आज़म चीन हिंदूस्तान का दौरा करेंगे ।

मुलायम सिंह यादव की दीगर जमातों बी जे डी , टी एम सी , कांग्रेस , तेलगुदेशम अरकान ने भी ताईद की। उन्होंने कहा कि चीन का हिंदूस्तानी इलाक़ा पर क़ब्ज़ा बदतरीन तौहीन और शर्मनाक मुआमला है । इसकी वजह से दुनिया भर में हमारा वक़ार मजरूह हुआ है। उन्होंने कहा कि हिंदूस्तानी फ़ौज मूसिर जवाब देने के लिए तैयार है लेकिन हुकूमत आख़िर क्यों हिदायत नहीं दे रही है ?