ज़ख़मी प्रवीण कुमार दौरा-ए-आस्ट्रेलिया से भी बाहर

कटक 30 नवंबर (पी टी आई) प्रवीण कुमार वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ रवां वनडे सीरीज़ केइलावा दौरा-ए-आस्ट्रेलिया से भी बाहर होचुके हैं क्योंकि उन की पसली में फ्रैक्चर आया है और उन्हें मुकम्मल सेहत याब होने के लिए तक़रीबन 6 हफ़्ते दरकार हैं। क़ब्लअज़ीं इबतिदाई रिपोर्ट में कहा गया था कि हिंदूस्तानी फ़ासट बोलर प्रवीण कुमार वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ रवां सीरीज़ के दूसरे और तीसरे वनडे के लिए भी टीम से बाहर होचुके हैं जो कि सीने की तकलीफ़ में मुबतला हैं। युवराज सिंह के बाद फ़ासट बोलर प्रवीण कुमार भी ज़ख़मों की वजह से टीम से बाहर होचुके हैं। नीज़ वो रवां वनडे सीरीज़ के दूसरे और तीसरे वनडे में भी टीम का हिस्सा नहीं होंगी।

बी सी सी आई के सैक्रेटरी संजय जगदले ने मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि प्रवीण कुमार ने सीने में अचानक तकलीफ़की शिकायत की और ये तकलीफ़ उन्हें सीने में बाएं जानिब हुई है लिहाज़ा वो मज़ीद वनडे मुक़ाबलों में टीम का हिस्सा नहीं होंगी।वाज़िह रहे प्रवीण कुमार कहनी के ज़ख़म की वजह से वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ पहले वनडे से भी महरूम होगए थे। क़ब्लअज़ीं प्रवीण ने बी सी सी आई से दरख़ास्त की थी कि वो उन्हें वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ टसट सीरीज़ में क़ौमी टीम का हिस्सा ना बनाईं जबकि कहनी की ज़ख़म की वजह से वो पहले वनडे से भी महरूमहोगए थे।

गुज़श्ता रोज़ प्रैस कान्फ़्रैंस में कारगुज़ार कप्तान वीरेंद्र सहवाग ने प्रवीण के ज़ख़मीहोने की तसदीक़ करते हुए इस उम्मीद का इज़हार किया था कि दूसरे वनडे से क़बल प्रवीण फिट हो जाऐंगे ताहम आज की इस ताज़ा ख़बर के बाद प्रवीण मज़ीद दो वनडे मुक़ाबलों के लिए टीम से बाहर होचुके हैं। हिंदूस्तानी टीम को पहले ही मुस्तक़िल कप्तान महेंद्र सिंह धोनी और सचिन तनडोलकर की ख़िदमात दस्तयाब नहीं जिन्हें आराम के ग़रज़ से टीम में शामिल नहीं किया गया जबकि युवराज सिंह फेफड़ों में रसूली की वजह से टीम से बाहर हैं।