जापान हिन्दुस्तान के साथ सिक्योरिटी दिफ़ा में मज़बूत ताल्लुक़ात का ख़ाहां

नई दिल्ली

इंडो पैसिफिक रीजन में चीन की बढ़ते असर-ओ-रसूख़ के दरमियान जापान ने आज मेरी टाईम सिक्योरिटी शोबे के बिशमोल डीफ़ैंस‍‍-ओ‍-सिक्योरिटी सेक्टर में हिन्दुस्तान के साथ तआवुन को फ़रोग़ देने की ख़ाहिश ज़ाहिर की। ये वाज़िह करते हुए कि हिन्दुस्तान भी टोकियों के साथ तआवुन को एहमीयत देता है।

वज़ीर-ए-दिफ़ा मनोहर पारीकर ने कहा कि जापान मेक इन इंडिया में तरजीही हलीफ़ मुल्क है। डीफ़ैंस टैक्नोलोजी सेक्टर में इक़दामात के बिशमोल दीगर शोबों में तरक़्क़ी की जाएगी। मनोहर पारीकर जो जापान के चार रोज़ा दौरे पर हैं आज जापान के वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा फ़ीवमीव कशीडया के साथ बातचीत की।

मुज़ाकरात के दौरान कशीडया ने ज़ोर दे कर कहा कि दोनों मुल्क के दरमियान हिक्मत-ए-अमली पर मबनी मुशतर्का मुफ़ादात पर ज़ोर दिया जाएगा। उन्होंने कहा कि जापान मआशी तआवुन में भी हिन्दुस्तान के साथ ताल्लुक़ात को मज़ीद मुस्तहकम करना चाहता है। मनोहर पारीकर ने बाहमी ताल्लुक़ात को मज़बूत बनाने केलिए जापान के इक़दामात का ख़ैर मुक़द्दम किया है।

हिन्दुस्तान और जापान बाहमी दिफ़ाई तआवुन को मज़बूत बनाने की सिम्त काम कररहे हैं । बीजिंग के साथ टोकीयो को जारीया तनाज़े के दरमियान हिंद-जापान ताल्लुक़ात को एहमीयत दी जा रही है।