टाप 10 बैटस्मैनों में एक भी हिंदूस्तानी नहीं

जुनूबी अफ़्रीक़ी वनडे टीम के कप्तान ए बी डीविलियर्स पहली मर्तबा टेस्ट की आलमी दर्जा बिन्दी में पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ हो चुके हैं जो कि इस मुक़ाम पर ऑस्ट्रेलियाई कप्तान माईकल क्लार्क के हमराह मुशतर्का तौर पर मौजूद हैं।

इंटरनैशनल क्रिकेट कौंसल (आई सी सी) की जानिब से जारी कर्दा ताज़ा तरीन टेस्ट दर्जा बिन्दी में डीविलियर्स और माईकल क्लार्क नंबर एक खिलाड़ी हैं लेकिन सर-ए-फ़हरिस्त 10 खिलाड़ियों में कोई भी हिंदूस्तानी मौजूद नहीं।

दरीं असना बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट में 100 वें सेंचरी स्कोर करने वाले मास्टर ब्लास्टर सचिन तेंदुलकर 12 वीं मुक़ाम पर फ़ाइज़ हैं और इसी तरह बौलरों की फ़हरिस्त में ज़हीर ख़ान भी 12 वीं मुक़ाम पर मौजूद हैं। डीविलियर्स की पहले मुक़ाम पर रसाई दरअसल न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ हैमिल्टन और वेलिंगटन टेस्ट में इन की शानदार कारकर्दगी और दूसरी जानिब सिरी लंकाई विकेट कीपर बैटस्मैन कुमारा संगाकारा की इंगलैंड के ख़िलाफ़ गाल टेस्ट मैं नाक़िस मुज़ाहरा है।

डीविलियर्स जिन्होंने हैमिल्टन टेस्ट में 83 रन की इनिंग्स खेलते हुए जुनूबी अफ़्रीक़ी टीम की 9 विकटों की कामयाबी में कलीदी रोल अदा किया था और वेलिंगटन टेस्ट में उन्होंने 38 और 68 रन की इनिंग्स खेली हैं जिसकी बदौलत उन्हें 35 दर्जा बंदी के निशानात हासिल हुए और वो मजमूई तौर पर 821 निशानात के ज़रीया दो मुक़ामात की तरक़्क़ी के बाद पहले मुक़ाम पर पहुंच चुके हैं।

दूसरी जानिब कुमारा संगाकारा जिन्होंने इंगलैंड के ख़िलाफ़ बहैसीयत नंबर वन खिलाड़ी मैदान सँभाला था जहां वो सिफ़र और 14 रन स्कोर करते हुए नाकाम हुए जिस की वजह से वो 850 निशानात से महरूम होकर 813 निशानात के ज़रीया 3 मुक़ामात का नुक़्सान उठा चुके हैं। डीविलियर्स के साथी खिलाड़ी जैक कालीस को भी एक मुक़ाम के नुक़्सान के बाद तीसरे मुक़ाम पर पहुंचना पड़ा है जैसा कि हैमिल्टन में सिर्फ 6 रन स्कोर कर पाए थे जिसके बाद वो दूसरे टेस्ट में शिरकत नहीं कर पाए। कैलीस और संगाकारा के नुक़्सान के बाद माईकल क्लार्क को फ़ायदा हुआ है जिन्होंने दुबारा नंबर एक मुक़ाम हासिल कर लिया है।

बौलरों की फ़हरिस्त में वर्णन फ़ीलनडर मुसलसल तरक़्क़ी कर रहे हैं। जैसाकि उन्होंने हैमिल्टन टेस्ट में 10 और वेलिंगटन टेस्ट में 6 विकटें हासिल कीं जिसकी बदौलत उन के दर्जा बंदी के निशानात में 148 का इज़ाफ़ा हुआ है जिस के ज़रीया वो 11 मुक़ामात की छलांग के ज़रीया करियर में पहली मर्तबा 5 वीं मुक़ाम पर पहुंच चुके हैं। सर-ए-फ़हरिस्त 10 बौलरों मैं फिलेंडर तीसरे बौलर हैं जबकि डील असटीन पहले और मोरनी मोर्कल एक मुक़ाम के नुक़्सान के बाद 10 वें मुक़ाम पर मौजूद हैं।

सिरी लंकाई स्पिनर रंगा हेराथ को भी करियर का बेहतरीन मुक़ाम मिल चुका है जैसा कि इन्होंने गाल टेस्ट में 12 विकटें हासिल की थीं जिस की बदौलत उन्हें 752 निशानात हासिल हुए हैं जिसके बाद वो 6 मुक़ामात की छलांग लगाते हुए 7 वें मुक़ाम पर पहुंच चुके हैं।