तशद्दुद ज़दा सहारनपूर के कर्फ़यू में 6 घंटे की नरमी

तशद्दुद ज़दा ज़िला सहारनपूर में कर्फ़यू में 6 घंटे की नरमी दी गई। यहां पर एक अमन जुलूस भी निकाला गया जिस में मुख़्तलिफ़ फ़िरक़ों के अवाम ने शिरकत की। कर्फ़यू में 10 बजे दिन से 4 बजे शाम तक नरमी दी गई थी।

इसके बावजूद दुकानदारों ने अपनी दुकानें नहीं खोलीं। ताजिरों के बमूजब उन्हें कर्फ़यू की वजह से नुक़्सान हुआ है। चुनांचे उन्होंने बतौर-ए‍-एहतेजाज आज कारोबार बंद रखे।

मजलिस बलदिया के ज़ेर-ए‍-एहतेमाम एक अमन जुलूस निकाला गया जिस में हर मज़हब के पीरो ने शिरकत की और इत्तेहाद-ओ-क़ुव्वत के बारे में तक़रीरें कीं। ज़िला मजिस्ट्रेट, एस पी और दीगर इंतेज़ामिया के ओहदेदार इस मौक़े पर मौजूद थे।

ज़िला मजिस्ट्रेट संध्या तिवारी ने अवाम से अपील की कि अफ़्वाहों पर यक़ीन ना करें। कर्फ़यू में नरमी के दौरान बैंक और कारख़ाने खोल दिए गए थे। पुलिस की ज़बरदस्त जमईयत पूरे शहर में तायनात की गई थी और हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात में शिद्दत पैदा करदी गई थी।

6 अफ़राद बिशमोल कलीदी साज़िशी कल फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के सिलसिले में गिरफ़्तार किए गए थे। साबिक़ काउंलर मुहर्रम अली पप्पू, मुहम्मद इरशाद, दानिश, मुहम्मद आबिद, मुहम्मद शाहिद और हाजी मुहम्मद इर्फ़ान गिरफ़्तार शुदगान में शामिल हैं।

सीनियर सुप्रिटेंडेंट पुलिस राजेश कुमार पांडे ने कहा कि दो फ़िरक़ों के दरमियान अराज़ी के तनाज़े पर झड़पों की वजह से हफ़्ते के दिन से कर्फ़यू लगा दिया गया था। इस फ़साद में 3 अफ़राद हलाक, 34 ज़ख़मी, 165 दुकानें और ठेला बंडयां और 42 कारें नज़र-ए-आतिश करदी गईं।