तानडोर में हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात सख़्त

कल संगा रेड्डी में हुए फ़िर्कावाराना तशद्दुद के बाद तानडोर में हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात सख़्त कर दिए गए शहर की तमाम अहम मसाजिद और अवामी मुक़ामात पर नमाज़ जुमा के दौरान पुलिस पिक़्टस क़ायम किए गए । डी एस पी मिस्टर उदय कुमार की रास्त निगरानी में पुलिस के वसीअ इंतेज़ामात देखे गए ।

यक्म अप्रैल मनाए जाने वाले रामनवमी त्योहार के ज़िमन में नौ रोज़ा तक़ारीब नवरात्री का एहतिमाम होता रहा है ताहम इस बार तानडोर के पड़ोस में वाक़्य शहर संगा रेड्डी में फ़िर्कावाराना तशद्दुद के दौरान मुस्लमानों को भारी माली नुक़्सान उठाना पड़ा है ऐसा लगता है कि तानडोर पुलिस कोई ख़तरा मोल लेना नहीं चाहती दूसरी तरफ़ आम तास्सुर ये है कि महबूबनगर इंतेख़ाबात से हौसला पाकर फ़िरका परस्त रियासत मुस्लमानों के दबदे वाले मुक़ामात को निशाना बना रहे हैं ।

तानडोर में गुज़शता चंद रोज़ से भजन के नाम पर इश्तिआल अंगेज़ी की कोशिश की जा रही है ताहम पुलिस की बरवक़्त मुदाख़िलत से शरपसंदों के मंसूबे नाकाम हो गए । तानडोर की अमन पसंद अवाम को एहसास है कि त्योहारों को नफ़रत का ज़रीया नहीं बनाया जाना चाहीए ।

दूसरी तरफ़ तानडोर के मुस्लिम क़ाइदीन ने संगा रेड्डी वाक़्या की की मुज़म्मत करते हुए कहा कि तशद्दुद के दौरान पुलिस के मुश्तबा रोल की तहक़ीक़ात की जाए और नुक़्सान हुए ग़रीब कारोबारियों को माक़ूल मुआवज़ा दिया जाए और फ़सादीयों की निशानदेही करते हुए उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाए । अपने ब्यान में अब्दुल हादी शहरी , सय्यद कमाल अतहर , मुख़तार नाज़ ने कहा कि अवाम के जान माल के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाना हुकूमत की ज़िम्मेदारी है ।