तेलंगाना और सीमांध्र के लिए दो अलाहिदा मंशूर

तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी ने कहा हैके आइन्दा माह मुनाक़िद होने वाले आम चुनाव के लिए तेलंगाना रियासत के लिए ख़ुसूसी तौर पर चुनाव मंशूर मुरत्तिब किया जा रहा है।

इस चुनाव मंशूर के लिए मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात से ताल्लुक़ रखने वालों से राय-ओ-तजावीज़-ओ-मश्वरे हासिल किए गए हैं। अभी भी अवामी ख़्यालात-ओ-तजावीज़ को क़बूल करने के लिए तेलुगु देशम पार्टी क़ाइदीन तेलंगाना अब भी तैयार हैं सदर तेलुगु देशम पार्टी एन चंद्राबाबू नायडू की तरफ से मुख़्तलिफ़ मवाकों पर इलाके तेलंगाना के अवाम को दिए गए तीकनात और किए हुए वादों को और अवामी मुतालिबात को इस चुनाव मंशूर में शामिल किया जा रहा है।

जबकि इस चुनाव मंशूर की ख़ुसूसीयत ये है कि इस चुनाव मंशूर में अलाहिदा रियासत तेलंगाना जद्द-ओ-जहद में ज़िंदगी की क़ुर्बानी देने वाले तलबा-ए-वग़ैरा के अफ़रादे ख़ानदान की इज़्ज़त बढ़ाने-ओ-उन की हिम्मतअफ़् ज़ाई करने के साथ साथ माली एतेबार से उन्हें ऊंचा उठाने के मक़सद से उन्हें फ़राहम किए जाने वाले मुख़्तलिफ़ तरग़ीबात को भी इस चुनाव मंशूर में शामिल किया जा रहा है। इसतरह तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी का ये ख़ुसूसी चुनाव मंशूर बिलकुल्लिया तौर पर आख़िरी मरहले में है