तेलंगाना के क़ियाम का एलान कांग्रेस का अहम कारनामा

हलक़ा असेंबली जनगावें में शामिल मुदव्वर-ओ-चीरयाल मंडलस के मवाज़आत धूलमिटा, कमलाएपली, अरजनपटला ( मुदव्वर मंडल), चीरयाल मंडल के मवाज़आत रामा सागर, कड़वीरगो, चंचिना कोट से आज तेलुगूदेशम पार्टी, तेलंगाना राष़्ट्रा समीती और भारतीय जनता पार्टी से वाबस्ता ज़ाइद अज़ 200 कारकुनों ने पुन्नाला वैशाली मुरली कृष्णा सदर महेला कांग्रेस पार्टी में शामिल होगए और पार्टी की रुकनीयत कुबूल करली।

इस मौके पर अपने ख़िताब में पुन्नाला वैशाली ने कहा कि कांग्रेस पार्टी के दौर-ए-हकूमत में रियासत आंध्र प्रदेश‍ ओ‍ मुल्क भर में ज़बरदस्त तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए गए और आलमी सतह पर हिंदुस्तान को तरक़्क़ी की राह पर खड़ा किया गया है।

मुल्क भर में सतह ग़ुर्बत से भी निचली ज़िंदगी गुज़ारने वाले करोड़ों अफ़राद के अलावा भूख मरी का शिकार ग़रीब ख़ानदानों को पेट भर ग़िज़ा फ़राहम करने की ख़ातिर सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने ख़ुसूसी दिलचस्पी लेकर ज़मानत ग़िज़ा स्कीम को रोशनास करवाया है जिस पर मुल्क भर में अमल आवरी कांग्रेस पार्टी का शानदार कारनामा होगा।

उन्होंने अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के एलान को भी कांग्रेस पार्टी का नाक़ाबिल फ़रामोश कारनामा क़रार दिया। ताज मुहम्मद रुकन मार्किट कमेटी, मशतयाला किशटया, मुहम्मद अबरार अहमद, चुन्दरिया और दुसरे क़ाइदीन भी इस मौके पर मौजूद थे।