तेलंगाना पर लोक सभा में तेलुगूदेशम के एहतेजाज का दुबारा आग़ाज़

मसला तेलंगाना आज फिर लोक सभा में वापिस आगया जब तेलुगूदेशम के अरकान ने पाँच रोज़ा मुअत्तली के बाद दुबारा पहुंच कर एवान की कार्रवाई को ठप कर दिया।

इन अरकान के शोर-ओ-गुल और हंगामा आराई के सबब आज कोई काम नहीं किया जा सका। एवान की कार्रवाई चार मर्तबा मुल्तवी हुई और सहपहर 3 बजे कुर्सी-ए-सदारत ने एवान की कार्रवाई को कल सुबह तक मुल्तवी करने का एलान कर दिया।

मआशी सूरत-ए-हाल पर वज़ीर-ए-आज़म का बयान ही एजंडे में शामिल वाहिद मस्रूफ़ियत थी जिस की तकमील होसकी। सीमा आंध्र इलाके से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस और तेलुगूदेशम के अरकान मसला तेलंगाना पर एहतेजाज करते हुए एवान के वस्त में जमा होगए।

ताहम वो मुल्क की मआशी सूरत-ए-हाल पर वज़ीर-ए-आज़म के बयान के मौके पर ख़ामोश थे दुसरे कई मसाइल पर भी एवान में एहतेजाज किया गया।

इन अरकान की हंगामा आराई के सबब एवान की कार्रवाई चार मर्तबा मुल्तवी हुई। सहपहर 3 बजे जब दुबारा कार्रवाई शुरू हुई नारा बाज़ी जारी रहने के सबब कुर्सी-ए-सदारत ने माबक़ी दिन के लिए मीटिंग मुल्तवी कर दिया।

अप्पोज़ीशन लीडर सुषमा स्वराज ने उत्तराखंड तबाहकुन सेलाब पर ख़ुसूसी बेहस का आग़ाज़ किया लेकिन एहतेजाज-ओ-नारा बाज़ी के सबब मीटिंग को मुल्तवी कर दिया गया।

आंध्र के अरकान-ए-पार्लीमैंट मुत्तहदा रियासत की हिमायत में नारा लगाते हुए एवान के वस्त में पहुंच गए वो अपने हाथों में प्ले कार्ड्स थामे हुए थे जिन पर तेलुगू अवाम के साथ इंसाफ़ करो मुत्तहदा आंध्र प्रदेश चाहते हैं जैसे नारे दर्ज थे।

वाज़िह रहे कि पाँच दिन पहले इन अरकान को तेलंगाना मसले पर एवान में मुसलसिल एहतेजाज करने पर मुअत्तल करदिया गया था। उनकी मुअत्तली की मुद्दत आज ख़त्म होगई और आज उन्होंने एवान में वापिस हो कर दुबारा अपना एहतेजाज शुरू करदिया था।