तेलंगाना मुख़ालिफ़ लीडर से के सी आर के फ़र्ज़ंद की मुलाक़ात

हैदराबाद 30 जून: टी आर एस के रुक्ने असेंबली और चन्द्रशेखर राव‌ के फ़र्ज़ंद के टी रामा राव‌ ने आज मर्कज़ी वज़ीर टेक्स्टाईलस के सांबा सेवा राव‌ से मुलाक़ात की।

ये मुलाक़ात सांबा सेवा राव‌ के हालिया बयान के पस-ए-मंज़र में एहमीयत की हामिल है जिस में उन्होंने तेलंगाना की मुख़ालिफ़त का अपना साबिक़ा मौक़िफ़ तर्क करते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत तेलंगाना पर जो भी फ़ैसला करेगी वो उनके लिए काबिल‍ए‍कुबूल होगा।

हालाँके इस मुलाक़ात का एजंडा सिरिसिल्ला में पावरलूम इंडस्ट्री और बुनकरों को दरपेश मसाइल के सिलसिले में नुमाइंदगी था, लेकिन एक कट्टर मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़ाइद से के सी आर के फ़र्ज़ंद की मुलाक़ात ने सयासी हलक़ों में हलचल पैदा करदी है।

इस मुलाक़ात के बाद के टी रामा राव‌ ने कहा कि उन्होंने अपने असेंबली हलक़ा सिरिसिल्ला ज़िला करीमनगर में पावरलूम इंडस्ट्री और बुनकरों को दरपेश मसाइल के अलावा टेक्स्टाईल पार्क सिरिसिल्ला में सहूलतों में इज़ाफे के सिलसिले में नुमाइंदगी की है।

उन्होंने बताया कि इस मुलाक़ात के दौरान कोई सयासी गुफ़्तगु नहीं हुई है। ताहम उन्होंने कहा कि तेलंगाना के बारे में के एस राव‌ ने जो रेमार्क किए हैं वो इन का ख़ौरमक़दम करते हैं क्यूंकि के एस राव‌ कांग्रेस हाईकमान के एक अहम क़ाइद हैं।

के टी रामा राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर को एक याददाश्त पेश की जिस में तेलंगाना और खासतौर पर ज़िला करीमनगर में पावरलूम इंडस्ट्री को दरपेश मसाइल की यकसूई की दरख़ास्त की गई।

उन्होंने कहा कि रियासत में मौजूद 70 हज़ार पावरलूमस के मिनजुमला 36 हज़ार सिरिसिल्ला और इस के अतराफ़ में मौजूद हैं। उन्होंने मर्कज़ी वज़ीर से दरख़ास्त की के सिरिसिल्ला और अतराफ़ के इलाक़ों को ख़ुसूसी टेक्स्टाईल ज़ोन की हैसियत से एलान किया जाये ताके इस सनअत के फ़रोग़ में मदद मिल सके।

उन्होंने सिरिसिल्ला में अपै्रल पार्क के क़ियाम की भी तजवीज़ पेश की। के टी रामा राव‌ ने कहा कि तक़रीबन चार हज़ार ख़ानदान इस सनअत से सिरिसिल्ला में अपनी ज़िंदगी बसर कररहे हैं और हालिया अर्सा में मुख़्तलिफ़ मसाइल के सबब वो बैंक्स को क़र्ज़ की वापसी के मौक़िफ़ में नहीं हैं।

उन्होंने पावरलूम इंडस्ट्री के क़र्ज़ाजात की माफ़ी या फिर इस में तौसीअ का मुतालिबा किया। इस मक़सद के लिए हुकूमत के ख़ज़ाने पर 15 ता 20 करोड़ रुपये का बोझ पड़ेगा।

बताया जाता हैके के टी रामा राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर से दरख़ास्त की के मुजव्वज़ा मजालिस मुक़ामी के चुनाव के बाद वो सिरिसिल्ला का दौरा करें ताके बचशम ख़ुद मसाइल का मुशाहिदा करसकें।

सांबा सेवा राव‌ ने तीक़न दिया कि वो दौरे के सिलसिले में जल्द ही तारीख़ का तायुन करेंगे और वो ख़ुद भी चाहते हैंके इलाके का दौरा करते हुए मसाइल का जायज़ा लें। उन्होंने के टी आर की तरफ से पेश करदा याददाश्त पर हमदर्दाना ग़ौर और कार्रवाई का यक़ीन दिलाया।