तेलगुदेशम को सी पी ऐम से मायूसी, सी पी आई का आज फ़ैसला

तेलगुदेशम पार्टी ने ज़िमनी इंतेख़ाबात में बाएं बाज़ू जमातों की ताईद हासिल करने के लिए इन जमातों के क़ाइदीन से आज मुलाक़ात की। सी पी ऐम ने तेलगुदेशम को मायूस करदिया जबकि सी पी आई ने अपने आमिला इजलास में पार्टी क़ाइदीन से मुशावरत करने के बाद क़तई फ़ैसला करने का त्यक्कुन दिया। 2009 ए- के आम इंतेख़ाबात में कमीयूनिसट जमातों ने तेलगुदेशम से इंतिख़ाबी इत्तिहाद किया था,ज़िमनी इंतेख़ाबात में भी दोनों कमीयूनिसट जमातों की ताईद हासिल करने के लिए सरबराह तेलगुदेशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने तेलगुदेशम के क़ाइदीन मिस्टर टी देवेंद्र गोड़ और विरला रामिया को दोनों कमीयूनिसट जमातों के क़ाइदीन से मुलाक़ात करने की हिदायत दी थी जिस पर तेलगुदेशम क़ाइदीन ने सी पी ऐम के रियास्ती हेडक्वार्टर एमबी भवन पहूंच कर सी पी ऐम के रियास्ती सिक्रेट्री मिस्टर बीवी राघवल्लू, सी पी ऐम के अस्सिटैंट सिक्रेट्री मिस्टर एमवी राउ और सी पी ऐम के साबिक़ रुक्न पार्लीमैंट मिस्टर पी मधु से मुलाक़ात की।

ताहम तेलगुदेशम पार्टी को सी पी ऐम ने मायूस करदिया जबकि सी पी ऐम के रियास्ती सिक्रेट्री ने तेलगुदेशम के क़ाइदीन को बताया कि सी पीऐम ज़िमनी इंतेख़ाबात में किसी भी जमात से इत्तिहाद किए बगै़र 4 हलक़ों पर मुक़ाबला करने का फ़ैसला करचुकी है और सी पी ऐम के उम्मीदवार पर्चा नामज़दगी दाख़िल कर चुके हैं। माबाक़ी तीन हलक़ों पर अगर कमीयूनिसट जमातें मुक़ाबला करती हैं तो सी पी ऐम उन की ताईद करेगी और अगर कमीयूनिसट जमातें इंतिख़ाबी मुक़ाबला में ना होती तो किस जमात की ताईद की जाय इस का फ़ैसला पर्चा नामज़दगीयाँ वापिस लेने के बाद अपना इजलास तलब करते हुए तै करेगी।

बादअज़ां तेलगुदेशम के क़ाइदीन ने मख़दूम भवन पहूंच कर सी पी ऐम के रियास्ती सिक्रेट्री डाक्टर के ना रायना से मुलाक़ात की। इस मौक़ा पर साबिक़ अरकान असेंबली चाडा वेंकट रेड्डी रामा कृष्णा वग़ैरा भी मौजूद थे। डाक्टर ना रायना ने बताया कि कल सी पी आई रियास्ती आमिला का इजलास है। सी पी आई ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा नहीं लेगी लेकिन किसी जमात की ताईद की जाय इसका वर्किंग कमेटी के इजलास में फ़ैसला किया जाएगा। दोनों कमीयूनिसट जमातों के दफ़ातिर मेंअलैहदा अलैहदा मीडीया से बातचीत करते हुए तेलगुदेशम के सीनीयर क़ाइद मिस्टर टी देवेंद्र गोड़ ने कहाकि माज़ी में तेलगुदेशम और कमीयूनिसट जमातों में सयासी इत्तिहाद रहा है।

इसी इत्तिहाद को ज़िमनी इंतेख़ाबात में बरक़रार रखने की तेलगुदेशम पार्टी ने दोनों कमीयूनिसट जमातों से अपील की है। सी पी ऐम ने 4 असेंबली हलक़ों से मुक़ाबला करने का ऐलान किया है, माबाक़ी तीन हलक़ों के बारे में पार्टी इजलास में ग़ौर करने का त्यक्कुन दिया है। सी पी आई ने अपने इजलास में फ़ैसला करने का त्यक्कुन दिया है। उन्हें यक़ीन है दोनों कमीयूनिसट जमातें तेलगुदेशम से अपने रिश्तों को बरक़रार रखते हुए ज़िमनी इंतेख़ाबात में तेलगुदेशम की ताईद करेंगे।

अवाम की मर्ज़ी से ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद नहीं होरहे हैं बल्कि टी आर उसने सिर्फ सयासी और ज़ाती मफ़ादात की तकमील के लिए अवाम पर ज़िमनी इंतेख़ाबात का बोझ आइद करदिया है। इन इंतेख़ाबात में टी आर ऐसऔर हुक्मराँ कांग्रेस को सबक़ सिखाना ज़रूरी है।