तेलुगु देशम पार्टी का उगादी पर बेहतरीन इंतिख़ाबी मंशूर मुतवक़्क़े

तेलुगु देशम पार्टी सीमा आंध्र की तरक़्क़ी के लिए तेलुगु साले नव के मौक़ा पर उगादी तोहफ़ा के तौर पर बहुत ही बेहतरीन इंतिख़ाबी मंशूर फ़राहम करने का इरादा रखती है। इलावा अज़ीं दीगर सियासी जमातों बिलख़ुसूस बी जे पी के साथ इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत को अभी क़तईयत नहीं दी गई है बल्कि इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत के सिलसिले में बात-चीत आज और कल भी जारी रहने का इमकान पाया जाता है।आज यहां सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू नायडू की क़ियामगाह पर पार्टी पोलिट ब्यूरो के इजलास का इनेक़ाद अमल में आया। नायडू ने इजलास की सदारत की।

एल रमना ने बताया कि तेलंगाना अवाम के मुफ़ादात को पेशे नज़र रखते हुए इंतिख़ाबी मंशूर को मुरत्तिब किया जा रहा है और इस इंतिख़ाबी मंशूर को क़तईयत देने के बाद सदर तेलुगु देशम पार्टी नायडू को पेश किया जाएगा और फिर इस का तफ़सीली जायज़ा लेने के बाद चंद्र बाबू नायडू तेलंगाना इंतिख़ाबी मंशूर को क़तई शक्ल देने के बाद ही सीमा आंध्र और तेलंगाना इंतिख़ाबी मंशूर को जारी किए जाने की तवक़्क़ो है।

बताया जाता है कि पार्टी पोलिट ब्यूरो इजलास में सीमा आंध्र और तेलंगाना में मौजूदा सियासी हालात, सियासी जमातों के मौक़िफ़ और तेलुगु देशम पार्टी की हिक्मते अमली वग़ैरा जैसे अहम तरीन उमूर तौर पर तफ़सीली ग़ौरो ख़ौज़ किया गया।