दो लाख ग़रीबों के लिए मकानात की तामीर

हुकूमत की तरफ से बाज़ ख़ानगी इदारों (कंपनीयों वग़ैरा) को फ़राहम करदा आराज़ीयात जिन से इस्तेफ़ादा नहीं किया जा रहा है हासिल करते हुए ग़रीब अवाम के लिए इन आराज़ीयात पर इमकनाजात तामीर करने का हुकूमत इरादा रखती है।

यहां मुनाक़िदा एक आला सतही जायज़ा मीटिंग में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इस बात का इज़हार किया। स्पेशल ऑफीसर-ओ-मुमंसिपल कमिशनर ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन सोमेश कुमार, कमिशनर सिटी पुलिस हैदराबाद महेंद्र रेड्डी, कमिशनर पुलिस साइबराबाद सी वि आनंद, मह्कमाजात माल-ओ-हाउज़िंग के आला ओहदेदार भी शरीक थे।

बताया जाता हैके ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन के हुदूद में मकानात की तामीर स्कीम के मसले पर चीफ़ मिनिस्टर ने ये मीटिंग तलब किया था। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि पिछ्ले अर्सा के दौरान करवाए गए हमा मक़सदी सर्वे में शहरे हैदराबाद में कम अज़ कम दो लाख अफ़राद को मकानात ना रहने का इन्किशाफ़ हुआ है।

लिहाज़ा मरहलावार असास पर शहरे हैदराबाद के हुदूद में दो लाख मकानात हुकूमत तामीर करवाएगी। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हमा मंज़िला इमारतों की तामीर अमल में लाते हुए ग़रीब अवाम के लिए डबल बेडरूम मकान फ़राहम किया जाएगा और इमारतों की तामीर के लिए दरकार कम अज़ कम दो हज़ार एकड़ आराज़ीयात हासिल करने या इकट्ठा करने का चीफ़ मिनिस्टर ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हुक्म दिया और ओहदेदारों को हिदायत दी के हुकूमत की फ़राहम करदा इस्तेमाल में ना लाई जाने वाली आराज़ीयात पर इमकनाजात की आजलाना तामीर को यक़ीनी बनाने के लिए इक़दामात करें।