नक़द रक़म की रास्त मुंतक़ली स्कीम का आज आग़ाज़

नई दिल्ली, 01 जनवरी: (पीटीआ ) हुकूमत की जानिब से मुल्क भर के जुमला 20 अज़ला में नक़द रक़म मुंतक़ली स्कीम का कल यक्म जनवरी से आग़ाज़ किया जाएगा ताहम इस स्कीम के तहत इब्तिदाई मराहिल में ग़िज़ा खाद और फ्यूल पर दी जाने वाली सब्सिडी का अहाता नहीं किया जाएगा।

कल से मुल्क के 20 अज़ला में सब्सिडी से इस्तिफ़ादा करने वालों को नक़द रक़म उनके अकाउंट में मुंतक़िल कर दी जाएगी । स्कीम की तफ़सीलात का ऐलान करते हुए वज़ीर फायनेंस मिस्टर पी चिदम़्बरम ने कहा कि कल से इबतिदाई मरहला में इस स्कीम का आग़ाज़ होगा ताहम साल 2013 के दौरान इसमें मज़ीद अज़ला को शामिल किया जाएगा और मज़ीद इस्कीमात का भी अहाता किया जाएगा।

मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि हम इस स्कीम ( Scheme) पर एहतियात से पेशरफ़्त कर रहे हैं। यक्म जनवरी से 20 अज़ला का अहाता किया जाएगा तमाम 26 स्कीमात को इसके तहत शामिल करने की तैयारियां कर ली गई हैं। ताहम यक्म जनवरी से सात इस्कीमात का अहाता किया जाएगा ।

मुंख़बा अज़ला में रास्त मुंतक़ली निज़ाम के तहत इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान के अकाउंट में नक़द रक़म मुंतक़िल कर दी जाएगी । इसके लिए आधार कार्ड को इस्तेमाल किया जा रहा है । वज़ीर मौसूफ़ ने ताहम ये वाज़िह कर दिया कि पकवान गैस केरोसीन डीज़ल ग़िज़ाई अजनास-ओ-खादों से मुताल्लिक़ मर्कज़ी हुकूमत की सब्सिडी का इबतिदाई मरहला में अहाता नहीं किया जा रहा है ।

फ़िलहाल ग़िज़ा खाद डीज़ल और केरोसीन पर रास्त फ़ायदा मुंतक़ली इस्कीम के तहत सब्सिडी मुंतक़िल करने का कोई इरादा नहीं है । इन अशिया के मुआमला में फ़िलहाल मौजूद निज़ाम ही को बरक़रार रखा जाएगा जिसके तहत सब्सिडी की रक़म मुताल्लिक़ा एजेंसियों के सपुर्द की जाती है सारफ़ीन को नहीं ।

उन्होंने कहा कि चूँकि ये मसाइल कुछ पेचीदा हैं इसलिए फ़िलहाल इस पर कोई नया तरीका इख्तेयार नहीं किया जाएगा। उन्होंने कहा कि यक्म जनवरी से जहां इस स्कीम का 20 अज़ला में अहाता किया जा रहा है वहीं यक्म फ़रवरी से इनमें मज़ीद 11 अज़ला का अहाता किया जाएगा ।

इसी तरह यक्म मार्च से इसमें मज़ीद 12 अज़ला को शामिल किया जाएगा इस तरह यक्म मार्च तक इस स्कीम को जुमला 43 अज़ला तक तौसीअ दी जा सकती है । मिस्टर पी चिदम़्बरम ने कहा कि हुकूमत चाहती है कि 2013 तक रास्त नक़द रक़म मुंतक़ली स्कीम को मुल्क के तमाम ही अज़ला में नाफ़िज़ कर दिया जाये ।

इस प्रोग्राम के तहत बहैसियत मजमूई जुमला 26 स्कीमात का अहाता किया जाना चाहिए । मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि आइन्दा चंद दिनों यह हफ़्तों के दौरान मुकम्मल आधार इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान तक रसाई का मंसूबा है । यू पी ए के इमकानी वज़ारत अज़मी से मुताल्लिक़ सवाल पर मिस्टर चिदम़्बरम ने कहा कि वो अपनी हदूद से वाक़िफ़ हैं और ख़ुद को इन हुदूद के अंदर ही रखते हैं।

वज़ीर इत्तिलाआत-ओ-नशरियात मिस्टर मनीष तिवारी ने कहा कि इस स्कीम के पहले‍ ओ‍ इब्तिदाई मरहला में तक़रीबा दो लाख अफ़राद को फ़ायदा होगा । उन्होंने कहा कि रास्त रक़म की मुंतक़ली स्कीम से पहले ही से जो अवामी ख़िदमात का निज़ाम है इस पर कोई फ़र्क़ नहीं पड़ेगा और वो हसब रिवायत काम करता रहेगा ।

पहले मरहला में इस प्रोग्राम के तहत जिन स्कीमात का अहाता किया जा रहा है इनमें एस सी एस टी और ओ बी सी तलबा के लिए प्री और पोस्ट मेट्रिक स्कालरशिप्स इंदिरा गांधी मत्रुत्वा सहायता योजनाधन लक्ष्मी स्कीम (Indira Gandhi Matrutva Sahayata Yojana, Dhanalakshmi scheme) और एस एस एस टी मतला से इन रोज़गार के लिए स्टाइफेंड (stipend scheme) की स्कीम शामिल है ।