नरेंद्र मोदी का नारा मेक इन इंडिया फेक इन इंडिया में तबदील

क़ाइद अप्पोज़ीशन राज्य सभा ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कहा कि नरेंद्र मोदी का नारा मेक इन इंडिया फेक इन इंडिया में तबदील होगया। मर्कज़ी हक़ो मुत्तकी एक साला कारकर्दगी मायूसकुन है। एन डी ए और टी आर एस हुकूमतों का हनीमून परेड ख़त्म होगया और दोनों हुकूमतों की उल्टी गिनती शुरू होगई।

सस्ती शौहरत हासिल करने के लिए बैरूनी ममालिक में हिंदुस्तानियों को शर्मसार करने का इल्ज़ाम आइद किया। एक साल की तकमील पर वज़ीर-ए-आज़म की तरफ से क़ौम के लिए जारी करदा खुले मकतूब को झूट का पलंदा क़रार दिया। गांधी भवन में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए ये बात बताई। इस मौके पर कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद वायलार रवी , सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी कैप्टन उत्तम कुमार रेड्डी वर्किंग प्रेसीडेंट मिलो बटी विक्रामारुक क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल पी सुधाकर रेड्डी भी मौजूद थे।

ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म का जारी करदा मकतूब चुनाव वादों के बराबर है, जिस में हुकूमत की एक साला कारकर्दगी पर कोई तबसरा नहीं है। वज़ीर-ए-आज़म ने क़ीमतों पर कंट्रोल करने का जो दावा किया है वो सदी का सब से बड़ा मज़ाक़ है।

अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों में 17 फ़ीसद इज़ाफ़ा होगया है। देही मईशत बिखर गई है। नौजवानों को हर साल 2 करोड़ मुलाज़िमतें देने का वादा किया गया मगर 2 हज़ार मुलाज़िमतें भी नहीं दी गई।