पाकिस्तान में दहश्तगर्दी के दो अलैहदा वाक़ियात , 40 हलाक

ईस्लामाबाद। 31 दिसमबर: पाकिस्तान के तशद्दुद से मुतास्सिरा जुनूब मग़रिबी इलाके में बस को बम हमले का निशाना बनाया गया जिस में 19 अफ़राद हलाक और 25 ज़ख़मी होगए।

इस बस में शिया ज़ाइरीन सवार थे जो ईरान जा रहे थे। ये वाक़िया ऐसे वक़्त पेश आया जबके चंद घंटे पहले ही तालिबान ने पिशावर के क़रीब चैकपोस्ट से 21 सिपाहीयों का अग़वा करके उन्हें गोली मार दी।

डिप्टी कमिशनर सूबा बलूचिस्तान ज़िला मस्तोइंग तुफ़ैल बलूच ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों को बताया कि सड़क के किनारे पार्क की गई एक कार में बम नसब किया गया था। जब शिया ज़ाइरीन को लिए बस वहां से गुज़र रही थी, रीमोट कंट्रोल के ज़रीये इस कार को धमाके से उड़ा दिया गया।

उन्होंने बताया कि इस हमले में 19 अफ़राद हलाक और 25 ज़ख़मी होगए। दुसरे ओहदेदारों ने कहा कि ज़ख़मीयों में अक्सर बरी तरह झुलसे हुए हैं और उन्हें कोइटा के सुबाई दार-उल-हकूमत में दो दवा ख़ानों में मुंतक़िल किया गया है।

बम नाकारा बनाने वाले उसको एड के मुताबिक़ इस हमले में तक़रीबन 80 किलो धमाको माद्दा इस्तेमाल किया गया है। किसी भी ग्रुप ने इस हमले की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की है, लेकिन आम तौर पर ममनूआ लश्कर झंगवी इस तरह के हमले करते हुए पहले ही बलोचिस्तान में शीया अफ़राद को निशाना बना चुकी है।

ये बस जिसे निशाना बनाया गया, इन तीन बसों पर मुश्तमिल क़ाफ़िले का एक हिस्सा थी जिस में शिया ज़ाइरीन सवार थे और वो लाहौर से बराह झांग और मुल्तान होते हुए पड़ोसी मुल्क ईरान जा रहे थे। ये बसें तफ़्तान सरहदी क्रासिंग की सिम्त बढ़ रहे थे।

तुफ़ैल बलोच ने बताया कि शीया ज़ाइरीन पर हालिया हमलों के पेशे नज़र इन बसों को सेक्यूरिटी दस्ता भी फ़राहम किया गया था। आम तौर पर रास्ते को पहले ही से साफ़ कर दिया जाता है और इमकानी हमलों के पेशे नज़र एहतियात बरती जाती है लेकिन ये हमला मार्किट के क़रीब हुआ जहां सड़क के किनारे कई गाड़ियां ठहरी हुई थीं।

इस धमाके की वजह से आग लग गई। एनी शाहिदीन ने बताया कि कई अफ़राद ज़िंदा जल गए। टेलीविज़न फूटेज में दिखाया गया कि बस जल कर मलबा में तबदील होगई।