पालम बस सानिहा : सी आई डी चार्च शीट दाख़िल

महबूबनगर पालम बस सानिहा के वाक़िये पर सी आई डी ने अपनी चार्ज शीट को दाख़िल कर दिया है। याद रहे कि वॉल्वो बस सानिहा में जहां बस मुकम्मिल तौर पर ख़ाकसतर होगई थी और इस में सवार 44 अफ़राद हलाक होगए।

तहक़ीक़ात सी आई डी के हवाले किए गए थे। सी आई डी ने अपनी चार्ज शीट में बस सानिहा की वजूहात हादसे से पहले और बाद बस के ताल्लुक़ से मुकम्मिल तफ़सीली रिपोर्ट पेश की है और इस बात को वाज़िह कर दिया है कि बस अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए चलाई जा रही थी।

इस केस में 10 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ चार्ज शीट दाख़िल की गई है जिन में अनंतपुर के ताड़पत्री एम एलए जैसी देवाकर रेड्डी की अहलिया , जब्बार ट्रेवल्स , आर ऐंड बी महिकमा के मिनजुमला 10 अफ़राद को क़सूरवार बताया गया है। और सी आई डी ने इस बस सानिहा पर 400 सफ़हात पर मुश्तमिल रिपोर्ट को मर्कज़ी हुकूमत रवाना किया है।

याद रहे कि महबूबनगर की अदालत में 7 मई के दिन चार्ज शीट दाख़िल की गई थी। याद रहे कि 30 अक्टूबर के दिन सुबह की अव्वलीन साअतों में महबूबनगर के पालम इलाके में हादसा पेश आया था जहां बैंगलौर से हैदराबाद आरही वॉल्वो बस हादसे का शिकार हुई थी और 44 अफ़राद बस के अंदर जलकर ख़ाकसतर होगए थे उस वक़्त हादसे का शिकार जब्बार ट्रेवल्स की बस के ताल्लुक़ से मुख़्तलिफ़ इत्तिलाआत थीं और ड्राईवर की लापरवाही को अहम वजह बताया जाता था। ताहम सी आई डी की तरफ से दाख़िल करदा चार्ज शीट में बताया गया हैके जिस के डिज़ाइन को तबदील किया गया था और उस को तैयार करने में भी कई खामियां थीं। डीज़ल के टैंक को टायरों के क़रीब कर दिया गया था और ज़ाबता के ख़िलाफ़ बस की सीटों को तैयार किया गया था। जिस के सबब होलनाक सानिहा पेश आया था।