पुलिस मुलाज़मीन को कम क़ीमत पर अशीया की फ़राहमी

चित्तूर में पुलिस महिकमा की सहूलत के लिए कयानटीन का इफ़्तिताह किया गया। राइलसीमा के इन्सपैक्टर जनरल पुलिस (I.G) गोविंद शंकर के हाथों इस कयानटीन का इफ़्तिताह अमल में आया। इस मौक़ा पर गोविंद सिंह ने कहा के आंधरा प्रदेश के हर ज़िला में पुलिस ख़ानदान की सहूलत के लिए ये कयानटीन क़ायम किए जा रहे हैं जिस में ज़रूरी अशीया(चीज़) कम क़ीमतों में फ़राहम की जाएगी और 20-40 फ़सीद तक क़ीमतों में रियायत होगी।अशीया पर सिर्फ 2% फ़ायदा रख कर फ़रोख़त किया जाएगा और ये दो फ़ीसद भी मीनटननस केलिए लिया जा रहा है।

फ़िलवक़्त ज़रूरी अशीया (चीज़) के साथ साथ अलकटरानक अशीया को मिलाकर 197 अशीया दस्तयाब हैं जिस में आगे चल कर और् इज़ाफ़ा(बढोतरी) किया जाएगा। पुलिस महिकमा के साथ साथ होम गार्ड्स भी इस कयानटीन से इस्तिफ़ादा (फ़ायदा)करसकेंगे। होम गार्ड्स से लेकर सब इन्सपैक्टर तक हर माह पाँच हज़ार तक, सर्किल इन्सपैक्टर से इस पी तक 7500 रूपियों तक इस कयानटीन से ख़रीदी करसकते हैं।

उन्हों ने कहा के ज़िला चित्तूर में तिरूपति में एक और कयानटीन का क़ियाम अमल में आएगा। इस के इलावा चित्तूर में 2.5करोड़ रूपियों के ख़र्च से पुलिस शादी ख़ाना भी क़ायम किया जाएगा। इस मौक़ा पर आई जी के हमराह एस पी ज़िला चित्तूर क्रांति राना, इन्सपैक्टर सुरेंद्र रेड्डी, सुधाकर रेड्डी, सिरी कांत वग़ैरा शरीक थे।