पुलिस हरासानी से कांग्रेस लीडर ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 30 जून : आला पुलिस ओहदेदार की मुबयना हरासानी से तंग आकर आज वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के एक लीडर ने ख़ुदकुशी करली।

उप्पल पुलिस हदूद में पेश आए इस सनसनीखेज़ वाक़िये को रियासत में पुलिस की ज़्यादतियों और हरासाँयों से ताबीर किया जा रहा है। ताहम दूसरी तरफ़ पुलिस का कहना हैके सज़ा के ख़ौफ़ से कांग्रेस कि इस लीडर ने ख़ुदकुशी करली।

आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पेश आए इस वाक़िये में 40 साला कांग्रेस लीडर सिरीधर रेड्डी फ़ौत होगया। जिस ने अपने मकान में नामालूम ज़हरीली दवा का इस्तेमाल करते हुए अपनी मौत को तरजीह दे दी।

बताया जाता हैके बेहोशी के आलम में देख कर सिरीधर रेड्डी को इस के रिश्तेदारों ने फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया जहां दौरान-ए-इलाज उसकी मौत होगई।

बताया जाता हैके वाई सिरीधर रेड्डी जो रमनतापुर कारपोरेटर के अग़वा और क़ातिलाना हमले में असल मुल्ज़िम था पिछ्ले रोज़ ज़मानत पर रिहा हुआ था।

जिस ने आज सुबह की अव्वलीन साअतों में इंतिहाई इक़दाम क्या। इस वाक़िये पर रात देर गए तक उप्पल में कशीदगी फैली रही । मुतवफ़्फ़ी ने अपने 10 सफ़हात पर मुश्तमिल ख़ुदकुशी नोट में पुलिस के आला ओहदेदारों पर संगीन इल्ज़ामात लगाए हैं और कारपोरेटर के भाई को भी अपने इल्ज़ामात के दायरा में लेते हुए ए सी पी मल्लिका जगीरी को निशाना बनाया है।

मुतवफ़्फ़ी के ख़ुदकुशी नोट में लिखा हैके मल्लिका जगीरी ए सी पी ने केस में राहत फ़राहम करने के लिये इस से 10 लाख रुपये का मुतालिबा किया था और कारपोरेटर के भाई जगदीश्वर रेड्डी के साथ मिल कर इस के इशारों पर हरासाँ कररहा था।

मुतवफ़्फ़ी के रिश्तेदारों ने पुलिस पर इल्ज़ाम लगाया हैके महिज़ पुलिस की हरासानी के सबब सिरीधर रेड्डी ने ख़ुदकुशी करली।

ताहम पपुलिस का कहना हैके सिरीधर रेड्डी कारपोरेटर के अग़वा और इक़दाम-ए-क़तल मुआमले के अलावा क़तल के एक मुक़द्दमा में मुलव्वस था और केस नतीजे के करीब था इस मुक़द्दमा में सिरीधर रेड्डी को सज़ा होने वाली थी जिस के ख़ौफ़ से होसकता है इस ने ख़ुदकुशी करली।

पुलिस ने हरासानी और रुकमी मुतालिबा के इल्ज़ामात को मुस्तर्द करदिया। उप्पल पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया और मसरूफ़ तहकीकात है।।