पैग़ाम भेजने केलिए धमाके करने का एतराफ़

इंडियन मुजाहिदीन के गिरफ़्तार शूदा मुबय्यना कारकुन यासीन भटकल और उनके साथियों ने किसी अफ़सोस-ओ-नदामत के बगै़र एतराफ़ किया कि उन्होंने कई बम धमाके किए हैं ताकि एक पैग़ाम दिया जा सके।

इस बात का इन्किशाफ़ ज़िला पुलिस के एक आला ओहदेदार ने मुल्ज़िमीन से पूछगछ के बाद किया। मोती हारी के सुप्रीटेंडेंट पुलिस विनय‌ कुमार ने उन दोनों को हिंद-नेपाल सरहद पर इलाक़ा रक्सौल में गिरफ़्तार करने में अहम रोल अदा किया था। पूछगछ के बाद उन्होंने कहा कि भटकल ने उनसे कहा कि बम ब्लास्ट करता हूँ, मैसेज देने केलिए।

मोती हारी के सुप्रीटेंडेंट पुलिस ने यासीन भटकल और असदुल्लाह अख़तर उर्फ़ हादी से उनके दफ़्तर में पूछगछ की। उस वक़्त एन आई ए के ओहदेदार भी मौजूद थे। सुप्रीटेंडेंट पुलिस ने कहा कि इंडियन मुजाहिदीन के मुबय्यना सरकरदा दहश्तगरदों ने मियांमार में रोहनग्या मुस्लमानों पर किए जाने वाले मज़ालिम के बारे में बात की लेकिन 7 जुलाई को बोध गया में हुए धमाकों में अपने किसी रोल की तरदीद की।

विनय‌ कुमार ने कहा अगरचे उन्होंने बोध गया धमाकों में रास्त तौर पर शामिल‌ होने की तरदीद तो की है लेकिन आला सतह पर उन के शामिल‌ रहने का इमकान मौजूद है और मज़ीद तहक़ीक़ात की इस मसला पर रोशनी डाल सकते हैं। विनय‌ कुमार ने कहा कि भटकल और हादी ने मुल्क के मुख़्तलिफ़ शहरों में किए जाने वाले कई बम धमाकों और उन में मुतअद्दिद अफ़राद की हलाकतों पर किसी अफ़सोस या नदामत का इज़हार नहीं किया।

सुप्रीटेंडेंट पुलिस ने कहा कि भटकल की तलाश केलिए हिंद-नेपाल सरहद पर 4 दिन पहले मुहिम शुरू की गई थी, जहां बिलआख़िर उन्हें एक साथी के साथ‌ गिरफ़्तार करलिया गया।