बी जे पी की आगरा में मुजव्वज़ा चिंतन बैठक

बी जे पी 2014 के लोक सभा के इंतेख़ाबात के पेशे नज़र यहां 5 और 6 अगस्त को आगरा में दो रोज़ा मीटिंग करेगी जिस में बेशतर उत्तरप्रदेश की पार्टी की कोर कमेटी के मैंबरान शामिल होंगे।

इस दो रोज़ा मीटिंग (चिंतन बैठक) में पार्टी आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात(चुनाव‌) के लिए अपना लायेहा-ए-अमल तै करने के सिलसिले में तबादला-ए-ख़्याल करेगी।

इस मीटिंग में पार्टी के क़ौमी सदर नतन गडकरी के अलावा साबिक़ सदूर राज नाथ सिंह और मुरली मनोहर जोशी नीज़ पार्टी के इंचार्ज और क़ौमी जनरल सैक्रेटरी नरेंद्र सिंह तोमर भी शरीक होंगे।

बी जे पी के रियास्ती तर्जुमान विजय बहादुर पाठक ने मुजव्वज़ा मीटिंग की तसदीक़ करते हुए कहा कि इस मीटिंग में लोक सभा इंतेख़ाबात के अलावा दीगर अहम मसाइल पर भी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जाएगा।

इस के अलावा रियास्ती यूनिट के तमाम साबिक़ सदूर के अलावा असैंबली मैंबरान और कोर कमेटी के मौजूदा और साबिक़ मैंबरान की शिरकत मुतवक़्क़े है।

इस से क़बल पार्टी के लायेहा-ए-अमल पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के लिए जनवरी 2011 में ग़ाज़ी आबाद में मीटिंग हुई थी जिस में 2012 के उत्तरप्रदेश असैंबली इंतेख़ाबात की तफ़सीलात तै की गई थी।

ज़राए का कहना है कि पार्टी के सदर इस हक़ीक़त से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं कि अगर पार्टी मर्कज़ में बरसर-ए-इक़तिदार आना चाहती है तो ए से उत्तरप्रदेश में शानदार कारकर्दगी का मुज़ाहरा करना होगा और दस अराकीन पार्लीमैंट की अपनी तादाद बढ़ानी होगी।