मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत के तालीमी मंसूबा को एन आर आईज़ की ताईद

ग़ैर मुक़ीम हिंदुस्तानियों में मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत की से मासूम बच्चों की तालीम के लिए तैयार करदा मंसूबा को काफ़ी मक़बूलियत हासिल होचुकी है और मजलिस बचाव‌ तहरीक क़ाइद के मंसूबों को अमली जामा पहनाने के लिए मुकम्मिल मुआवनत करने का बैरून-ए-मुल्क मौजूद हैदराबादियों ने एलान किया है।

दुबई और शारजा में मुक़ीम तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवानों की तंज़ीम तेलंगाना एन आर आई गल्फ़ एम्पलॉयज़ फ़ोर्म के ज़िम्मा दारान ने पिछ्ले दिन् एक हंगामी मीटिंग तलब करते हुए इस बात का फ़ैसला किया है कि हलक़ा असेंबली याक़ूतपूरा के मजलिस बचाव‌ तहरीक के उम्मीदवार मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत की मुकम्मिल हिमायत की जाये और उनकी कामयाबी के लिए अपील जारी की जाये।

इस मीटिंग में शरीक सदर-ओ-निगरान फ़ोरम सय्यद अहमद मुही उद्दीन के अलावा दुसरे ज़िम्मा दारान ने फ़ैसला किया है कि मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत के 150 स्कूलों की तामीर के मंसूबा में 15 स्कूलों के लिए हलक़ा असेंबली याक़ूतपूरा के हदूद में आराज़ीयात फ़ोरम की तरफ से फ़राहम की जाएंगी ताकि स्कूलस की तामीर का जो एलान फ़र्हत ख़ां ने किया है, उसे क़ाबिल अमल बनाया जा सके।

तेलंगाना एन आर आई गल्फ़ एम्पलॉयज़ फ़ोरम के दुसरे ओहदेदार मुहम्मद अली, इशफ़ाक़ अहमद, अमानत अली, किरमानी-ओ-दीगर ने इस तजवीज़ से इत्तिफ़ाक़ करते हुए हलक़ा असेंबली याक़ूतपूरा के राय दहनदों से अपील की के वो मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत को कामयाब बनाते हुए उन्हें एवान में पहुंचाएं ताकि याक़ूतपूरा की तरक़्क़ी का ख़ाब पूरा होसके।

रियाज़ में मौजूद ग़ैर मुक़ीम हिंदुस्तानी अनवर बैग के अलावा ग़ुलाम सुबहानी, मुहम्मद अबदालसलीम, मुहम्मद मज़हरुद्दीन, मुहम्मद फ़ज़ल-ओ-दुसरे मुहब्बाना न-ए-मजलिस बचाव‌ तहरीक ने हैदराबाद एन आर आईज़ फ़ोरम के मीटिंग में शिरकत करते हुए मजलिस बचाव‌ तहरीक के उम्मीदवारों की हिमायत का फ़ैसला किया। हैदराबाद एन आर आईज़ फ़ोरम रियाज़ की तरफ से हलक़ा असेंबली चंदरायनगुट्टा के तहरीक के उम्मीदवार क़ायम ख़ां के अलावा हलक़ा याक़ूतपूरा के उम्मीदवार मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत की कामयाबी के लिए दुआएं की गईं और हैदराबाद के राय दहिनदों से अपील की गई कि वो मजलिस बचाव‌ तहरीक के दो उम्मीदवारों की कामयाबी को यक़ीनी बनाईं ताकि मिल्लत इस्लामिया की तरक़्क़ी के नए बाब का आग़ाज़ होसके। ग़ैर मुक़ीम हिंदूस्तानियों ने हैदराबादी राय दहनदों से अपील की के वो मौजूदा हालात की नज़ाकत को समझते हुए तहरीक के उम्मीदवारों को कामयाब बनाईं और राय दही से एन पहले फैलाई जाने वाली अफ़्वाहों से चौकन्ना रहते हुए अपने हक़ राय दही को इस्तेमाल करें।