मर्कज़ी काबीना में रियासत के वुज़रा(मंत्रीगण‌) को ग़ैर अहम क़लमदान

हैदराबाद ३१अक्टूबर (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी हुकूमत रियासत से सब से ज़्यादा अरकान पार्लीमान मुंतख़ब होने के बावजूद आंधरा प्रदेश को नजरअंदाज़ करते हुए एहमीयत घटाने की कोशिश कररही है । सदर तॆलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने यू पी ए पर इल्ज़ाम आइद किया कि यू पी ए की जानिब से आंधरा प्रदेश को नजरअंदाज़ करने का सिलसिला अब भी जारी है । उन्हों ने बताया कि कांग्रेस के सब से ज़्यादा अरकान पार्लीमान मुंतख़ब(चुना हुआ) करने वाली रियासत के साथ कांग्रेस का ये रवैय्या है कि उन्हें ग़ैर अहम क़लमदान देते हुए बराए नाम काबीना में शामिल कर लिया गया है ।

मिस्टर नायडू ने जो कि ज़िला महबूबनगर में अपने 9 वें दिन की पदयात्रा में मसरूफ़(व्यस्त‌) हैं ने रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि दोनों हुकूमतें मसाइल के हल के बजाय वज़ारतों की तक़सीम के ज़रीया अपनी बरक़रारी को यक़ीनी बनाने की कोशिश कर रही हैं ।

सदर तॆलगुदेशम पार्टी ने आत्मा कौर मंडल में अवाम से ख़िताब करते हुए कहा कि तॆलगुदेशम पार्टी रियासत में तरक़्क़ी के नए दौर का आग़ाज़ करेगी । उन्हों ने बताया कि समाज से बुराईयों का ख़ातमा , हुकूमत से बदउनवानीयों का ख़ातमा किसी भी रियासत की तरक़्क़ी का ज़ामिन साबित होसकता है लेकिन 2004 -ए-में इक़तिदार सँभालने के बाद कांग्रेस ने ना सिर्फ बदउनवानीयों को फ़रोग़ दिया है बल्कि इंतिज़ामीया पर अपनी कमज़ोर गिरिफ़त के ज़रीया रियासत के हालात को भी बिगाड़ने में अहम किरदार अदा किया । उन्हों ने बताया कि डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी ने अपने दौर-ए-इक्तदार में अपने ख़ानदान को फ़ायदा पहूँचाने केलिए जो इक़दामात किए हैं वो आज सब के सामने है ।

इन ही इक़दामात का नतीजा है कि आज डाक्टर रेड्डी के फ़र्ज़ंद जेल में क़ैद-ओ-बंद की ज़िंदगी गुज़ारने पर मजबूर हैं । मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने बताया कि जो लोग बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों को फ़रोग़ देते हुए नाजायज़ दौलत हासिल कररहे हैं और इस दौलत की हिफ़ाज़त के लिए अवाम के दरमयान पहूंच कर मज़हबी जज़बात का इस्तिहसाल कररहे हैं उन्हें रियासत की अवाम कभी माफ़ नहीं करेंगे ।

चूँकि अवाम अब हक़ीक़त जान चुके हैं और रियासत में तबदीली की नई लहर पैदा करने के मुतमन्नी हैं । तलगोदीशम पार्टी ने तमाम तबक़ात बिलख़सूस अक़ल्लीयतों बी सी , एससी , एसटी तबक़ा की तरक़्क़ी के लिए बेहतरीन मंसूबा तैय्यार किया है । उन्हों ने बताया कि अक़ल्लीयतों को ढाई हज़ार करोड़ सालाना बजट की तख़सीस का तॆलगुदेशम पार्टी ने फ़ैसला किया है । इलावा अज़ीं सूद से पाक इस्लामी बैंकिंग निज़ाम को फ़रोग़ देने का मंसूबा तैय्यार किया गया है ।

उन्हों ने बताया कि किसी भी तबक़ा(वर्ग‌) की तालीमी-ओ-मआशी तरक़्क़ी उस वक़्त तक मुम्किन नहीं होती जब तक ऐवान नुमाइंदगान में इन की ख़ातिर ख़वाह(मनचाहा) तादाद नहीं होती । इसी लिए तॆलगुदेशम पार्टी ने मुस्लमानों को आबादी के एतबार से सयासी तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का फ़ैसला किया है । उन्हों ने बताया कि इस सिलसिले में तॆलगुदेशम पार्टी ने एक आलामीया जारी किया है जिस की बुनियाद पर 2014 -ए-आम इंतिख़ाबात का मंशूर पार्टी तैय्यार करेगी ।

मिस्टर ऐम चंद्रा बाबू नायडू ने बताया कि इसी तरह तॆलगुदेशम पार्टी बी सी तबक़ा की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए भी अज़ीम तर मंसूबा रखती है । उन्हों ने बताया कि तॆलगुदेशम पार्टी ने अपने 9 साला दौर-ए-इक्तदार में हैदराबाद के पुराने शहर को कर्फ़यू से पाक शहर में तब्दील(परिवतित‌) किया था और उसे अमन-ओ-अमान का गहवारा बनाया था । लेकिन कांग्रेस की कमज़ोर हुक्मरानी के सबब आज फिर पुराने शहर के हालात बत्तर हो रहे हैं ।

उन्हों ने बताया कि उन्हें अपनी 28 यौम की यात्रा के दौरान कई बुनियादी मसाइल से आगही हासिल हुई जिसे हल करने के लिए वो हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करेंगी। मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने 500 केलो मीटर तक अपनी यात्रा को कामयाब बनाने पर अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि उन्हें उम्मीद है कि आइन्दा दिनों में भी अवाम उन की यात्रा को कामयाब बनाते हुए रियासत में तबदीली केलिए माहौल तैय्यार करेंगे । उन्हों ने बताया कि रियासत की अबतर सूरत-ए-हाल केलिए सिर्फ और सिर्फ कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस ज़िम्मेदार है ।