मसला क़ियादत पर येदी यूरप्पा का ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त का खेल जारी

क़ियादत के मसले पर ताईद और मुख़ालिफ़त का खेल जारी रखते हुए बी जे पी कर्नाटक के ताक़तवर लीडर बी एस येदी यूरप्पा ने आज कहा कि मर्कज़ी क़ियादत ने उन के हामीयों के मुतालिबे पर कोई मुसबत जवाब नहीं दिया है कि उन्हें चीफ़ मिनिस्टर के तौर पर बहाल कर दिया जाय। मर्कज़ी क़ियादत ने मुझे मेरे हामीयों के इस मुतालिबे पर कोई मुसबत जवाब नहीं दिया है कि मुझे चीफ़ मिनिस्टर के तौर पर बहाल किया जाय।

वो क़्या करते हैं मुझे इंतिज़ार करना और देखना होगा येदी युरप्पा ने अख़बारी नुमाइंदों को ये बात बताई जो उन के साथ उन के आबाई टाउन शिमोगा के लिए ट्रेन पर हमसफ़र हैं। साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के रिमार्कस एक रोज़ बाद सामने आए हैं जबकि उन्होंने कहा था कि उन्हें कोई तवक़्क़ो नहीं है और फ़ैसला पार्टी की क़ियादत पर छोड़ रखा है।

जो कुछ भी फ़ैसला मर्कज़ी क़ियादत करे, मैं तामील करूंगा, उन्होंने बैंगलौर में पार्टी लेजिसलेचर्स (legislatures) और मिनिस्टर्स के लिए नाशतादान मुलाक़ात की मेज़बानी के बाद ये बात कही थी, जहां ज़ाइद अज़ 70 एम एल एज़ और 18 एम एल सीज़ की शिरकत का दावा किया गया।

येदी यूरप्पा शिमोगा में एक तक़रीब में शिरकत करेंगे जहां उन्हें उनके हामी तहनियत पेश करेंगे। येदी यूरप्पा ने हाल में अददी ताक़त का मुज़ाहरा करते हुए तक़रीबन 70 एम एल एज़ को एक तफ़रीहगाह में इकट्ठा कर लिया था और फिर मर्कज़ी क़ियादत की मुदाख़िलत पर मुसालहत हुई।

येदी यूरप्पा का दावा है कि मुल़्क या रियास्ती सियासत की तारीख़ में कहीं भी किसी साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के लिए इस तरह बढ़ती हुई ताईद-ओ-हिमायत की मिसाल नहीं मिलती है।