मुशीराबाद में आतिशज़दगी का वाक़िया

इलाक़ा मुशीराबाद में वाक़्ये टिम्बर डिपो ( लक्कड़ी का गोदाम ) आग लगने से राख के ढेर में तब्दील होगया। बताया जाता हैके राजा डीलक्स थियटर के करीब वाक़्ये मारूति टिम्बर डिपो में शॉर्ट सर्किट की वजह से आग के शोले भड़क उठे और देखते ही देखते लक्कड़ी का ज़ख़ीरा जल कर ख़ाकसतर होगया।

अगरछे के आतिशज़दगी का वाक़िया सुबह सवेरे पेश आया लेकिन यहां की मसरूफ़ तरीन सड़क पर ट्रैफिक कई घंटों तक दिरहम ब्रहम होगई । अचानक लगी इस आग से मुशीराबाद के इलाके भूलकपुर में ख़ौफ़-ओ-दहश्त का माहौल पैदा होगया।

आलूदा पानी और प्लास्टिक गोदामों के वाक़ियात के बाद अब आग के हादसे से इलाके में ख़ौफ़ दहश्त फैल गया। आग इस क़दर शिद्दत इख़तियार करगई थी कि तकरीबन 24 फ़ायर इंजनस की मदद से आग पर क़ाबू पाया गया।

आतिश फायर अमला और दुसरे सरकारी एजंसियों को आग पर क़ाबू पाने के लिए 5 घंटों की तवील मशक़्क़त करनी पड़ी ।इस लक्कड़ी के गोदाम में सामान का ज़ख़ीरा भरा पड़ा था।

ताहम सरकारी ओहदेदारों ने ताहाल आग लगने की वजह की तौसीक़ नहीं की जबकि मुक़ाम वाक़िये पर सुराग़ रसां एजंसियों के अलावा क्लोज़ टीम को भी तलब करलिया गया था।

लक्कड़ी के बड़े गोदाम में लगी इस आग की एक वजह को बर्क़ी शॉक सर्किट तसव्वुर किया जा रहा था इस हादसे पर शुबहात भी पाए जाते हैं। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ कल रात ही इस गोदाम में नया ज़ख़ीरा आया था और इस हादसे को मंसूबा बंद साज़िश समझा जा रहा है।

लक्कड़ी का गोदाम जिस ज़मिन पर वाक़्ये है इस ज़मिन के मालिक और किरायादार गोदाम के मालिक में गज़ शुबा चंद रोज़ से तनाज़ा चल रहा था और पुलिस इस ज़ावीया से भी तहकीकात कर रही है।

आतिशज़दगी के वाक़िये की इत्तिला के साथ ही मुक़ामी कारपूरेटर मुहम्मद वाजिद हुसैन जाये मुक़ाम पहूंच गए और फ़ौरी तौर पर आग पर क़ाबू पाने के लिए सरकारी महिकमों को हरकत में लाया। कमिशनर बलदिया सुरेश कुमार , डिप्टी मेयर राजकुमार के अलावा रुकने पार्लियामेंट सिकंदराबाद इंजन कुमार यादव और् दुसरे सरकारी ओहदे उदरों ने राहत कारी के इक़दामात का जायज़ा लिया। पुलिस मुशीराबाद ने मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहकीकात का आग़ाज़ करदिया है।