मुसलमानों के मसाइल की यकसूई में हुकूमत नाकाम

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से चुनाव वादों को पूरा करने का मुतालिबा करते हुए ज़िला कांग्रेस कमेटी सदर सी रामचंद्र रेड्डी कांग्रेस पार्टी अराकीन-ओ-क़ाइदीन पर मुश्तमिल मुस्तक़र आदिलाबाद के कांग्रेस पार्टी दफ़्तर से बड़े पैमाने पर एहतेजाजी रियाली निकाली जो शहर के अहम शाहराहों से गुज़रते हुए दफ़्तर ज़िला कलेक्ट्रेट के रूबरू धरना मुनज़्ज़म क्या ।

इस मौके पर साबिक़ रियासती वज़ीर सी रामचंद्र रेड्डी, साबिक़ सदर नशीन बलदिया डिगम्बर राव‌ पाटल, टाउन कमेटी सदर साजिद ख़ान ,माइनॉरिटी सेल ज़िला सदर Zafiullah Khan ने अपने ख़िताब के दौरान के चन्द्रशेखर राव‌ पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो अक़लियतों के मसाइल को हल करने में लापरवाही कर रहे हैं।

मुसलमानों को ज़िंदगी के हर शोबा में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाए। तलबा-ए-को रेिंबर्समेंट फ़ीस अदायगी के ज़रीये तालीमी सहूलत फ़राहम करने मुस्लिम बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने , मुसलमानों की तरक़्क़ी के ख़ातिर अलाहिदा सब प्लान बनाने का मुतालिबा किया।

तेलंगाना रियासत हुकूमत क़ायम होने के बाद टी आर एस के सरबराह की तरफ से मुसलमानों को हर ज़मुरा में नज़रअंदाज करने का इल्ज़ाम आइद किया। बादअज़ां एक तहरीरी याददाश्त ज़िला कलेक्टर एम जगन मोहन को पेश की गई। एहतेजाजी रियाली में चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ नारे बुलंद किए जा रहे थे।