मुज़फ़्फ़र नगर में पुलिस और एहतेजाजियों के माबैन झड़प

संगीत सोम के हामीयों की संगबारी , महा पंचायत मुनाक़िद करने की कोशिश

मुज़फ़्फ़रनगर तशद्दुद के सिलसिले में बी जे पी रुकन असेम्बली संगीत सोम पर एन एस ए के इतलाक़ के ख़िलाफ़ देहात के लोग आज बतौर-ए‍-एहतेजाज सड़कों पर निकल आए।उनकी पुलिस के साथ उस वक़्त झड़प होगई , जब वो इमतिनाई अहकामात की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए महा पंचायत मुनाक़िद करने की कोशिश कर रहे थे। पुलिस ने बताया कि झड़पों में एक शख़्स ज़ख़मी होगया और तक़रीबन 60 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया ।

पुलिस के मुताबिक़ बी जे पी रुकन असेम्बली संगीत सोम के ख़िलाफ़ नेशनल स्कियोरटी ऐक्ट (एन एस ए) के तहत मुक़द्दमा दर्ज करने पर बतौर-ए-एहतजाज वो महा पंचायत मुनाक़िद करने की कोशिश कररहे थे। मेरठ डीवीझ़नल कमिशनर मनजीत सिंह ने कहा कि एक शख़्स ज़ख़मी होगया जबकि 50 ता 60 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया। उन्होंने बताया कि झड़प उस वक़्त शुरू हुई जब ये अफ़्वाहें फैल गईं कि इस मुक़ाम पर पुलिस लाठी चार्ज में बाअज़ ख़वातीन ज़ख़मी हुईं चुनांचे बरहम देहातियों में वहां मुतय्यन पुलिस अमले पर संगबारी शुरू करदी।

पुलिस ने हवाई फायरिंग की और सूरत-ए-हाल को क़ाबू में लाने के लिए आँसू गैस का इस्तेमाल किया। बाअज़ ओहदेदारों की गाड़ीयों को भी नुक़्सान पहूँचा और बरहम देहातियों ने बाअज़ गाड़ीयों को आग लगा दी। मुक़ामी इंतेज़ामीया ने महा पंचायत की इजाज़त देने से इनकार कर दिया था और इस इलाक़े में इमतिनाई अहकामात नाफ़िज़ करदिए थे। ज़िला इंतेज़ामीया ने कल ये दावा किया था कि महा पंचायत के क़ाइदीन से बात हुई है और उन्होंने उसे मुल्तवी करने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।