मेयार-ए-तालीम को बेहतर और मुस्तहकम बनाने की ज़रूरत

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने कहा कि तालीमी मैदान में एक बेहतर मुक़ाम क़ायम करने की ज़रूरत है । वो महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता सियासत में 14 वीं सियासत टैलंट सर्च इम्तेहानात ब तआवुन एम एस एजूकेशन में कामयाब उम्मीदवारों की तक़सीम इनामात तक़रीब से मुख़ातब थे । जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने कहा कि आज के दौर में असरी तालीम के नाम पर बच्चों पर किताबों का बोझ डाला जा रहा है ।

उन्हों ने कहा कि तालीमी मेआर को मज़ीद मुस्तहकम बनाने की ज़रूरत है । आलमी सतह पर तालीमी मेयार का भी जायज़ा लें कियूं के इस में तब्दीलियों की ज़रूरत है । एडीटर सियासत ने मुस्लिम तलबा के बेहतर मुज़ाहिरे-ओ-ताबनाक मुस्तक़बिल के लिए नेक तमना का इज़हार किया और कहा कि मसह बिकती इम्तेहानात में तलबा में नया हौसला पैदा होता है ।

उन्हों ने माज़ी की तालीमी सूरत-ए-हाल का ज़िक्र करते हुए कहा कि क़दीम ज़माने में अख़बार और चाय की कीमत 12 पैसे हुआ करती थी लेकिन आज के असरी दौर में तालीमी फीस काफ़ी ज़्यादा होगई है । उन्हों ने एम एस को मश्वरा दिया कि वो टैलंट सर्च इम्तेहानात में 90 फीसद नंबरात हासिल करने वाले तलबा को मुफ़्त दाख़िला दें ।

मुहम्मद लतीफ ख़ां मैनिजिंग डायेरैक्टर एम एस एजूकेशन ने कहा कि वो बुलंद अज़ाइम रखें और हमेशा मुस्तक़बिल पर नज़र रखें । तलबा को तवील मुद्दती मंसूबा बनाने की ज़रूरत है ताकि हम मुआशरा को अपनी ख़िदमात के ज़रीया बेहतर बना सकें । उन्हों ने ओलयाए तलबा से इज़हार-ए-तशक्कुर किया कि इन की कोशिशों से तलबा को तालीमी मैदान में फ़रोग़ देने हमें हौसला मिला ।

डायरेक्टर एम एस एजूकेशन जनाब अनवर अहमद ने सियासत और एम एस एजूकेशन के ज़ेर एहतिमाम मुस्लिम तलबा तालिबात के तालीमी मेयार में इज़ाफ़ा की मसाई पर तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया । उन्हों ने सियासत टैलंट सर्च इम्तेहान के इलावा इए एस सी मॉडल पेपर्स , कैरियर गाईडनस और दीगर तालीमी सरगर्मियों से वाक़िफ़ करवाया ।

उन्हों ने कहा कि टैलंट सर्च इम्तेहान में रियासत से 15 हज़ार 500 उम्मीदवार शरीक रहे जिस में से 73 तलबा को एवार्ड्स पेश किए । जब कि तीन सर-ए-फ़हरिस्त तलबा को लयाप टाप , डेस्कटॉप कंप्यूटर और टयाब लेट बतौर इनाम दिया गया । जनाब मुहम्मद मुअज़्ज़म हुसैन डायरैक्टर एम एस एजूकेशन ने कहा कि एकेडेमी की जानिब से मुस्लिम बच्चों की तालीमी मेयार को बढ़ाने की हत्तल इमकान कोशिश की जा रही है ।

सर-ए-फ़हरिस्त 3 टॉपर्स को ख़ुसूसी एवार्ड्स देने के इलावा दीगर रेनकरस को साइंटिफिक केलिकुलेटर्स फ़राहम किए गए । उर्दू मीडियम टॉपर को भी ख़ुसूसी तोहफ़ा पेश किया । शहर से ताल्लुक़ रखने वाले 25 उम्मीदवारों को भी इनामात दिए गए ।

तमाम तलबा को गोल्ड मैडिलस और सरटेफ़िकेट दिए गए और मुस्तक़बिल के लिए नेक तमनाओं का इज़हार किया गया । एम इस ने 3 टॉपर्स को मुकम्मल मुफ़्त तालीम और दीगर तलबा को 50 फीसद रियायती फीस पर तालीम फ़राहम करने का ऐलान किया है ।