यू पी में कांग्रेस इंतेख़ाबी मंशूर की आज इजराई

नई दिल्ली, ३१ जनवरी ( पी टी आई ) उत्तर प्रदेश में पसमांदा मुस्लमानों को 9 फीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी का वायदा शायद कांग्रेस पार्टी के इंतेख़ाबी मंशूर में शामिल नहीं रहेगा जिस की कल इजराई अमल में आएगी । ताहम पार्टी इस सिलसिला में वाज़िह इशारे ज़रूर देने की कोशिश करेगी ।

कहा जा रहा है कि कांग्रेस पार्टी इस मसला पर किसी तनाज़ा में उलझना नहीं चाहती इसी लिए वो शायद मंशूर में 9 फीसद तहफ़्फुज़ात का वायदा शामिल ना करे ताहम इस ताल्लुक़ से वाज़िह इशारे दिए जा सकते हैं।

इलेक्शन कमीशन ने इस सिलसिला में पहले ही नोटिस जारी की थी जब वज़ीर क़ानून सलमान ख़ूर्शीद ने ऐलान किया था कि अगर उत्तर प्रदेश में इन की पार्टी बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार आ जाए तो अक़ल्लीयतों को 9 फीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाएंगे ।

इस मसला पर पार्टी हिफ़्ज़ मा तक़द्दुम के तहत काम करना चाहती है । इस ने जब 27 जनवरी को वीज़न दस्तावेज़ 2020 जारी किया तो इस में भी एहतियात को मलहूज़-ए-ख़ातिर रखा था । पार्टी ने हालाँकि अक़ल्लीयतों को तहफ़्फुज़ात का तज़किरा ज़रूर किया था लेकिन इस ने तनासुब पर कोई वाज़िह बात नहीं कही थी ।

वीज़न दस्तावेज़ में इंतिहाई पसमांदा तबक़ात को सरकारी मुलाज़मतों तालीमी इदारों और यू पी के पंचायतों में ज़ेली कोटा फ़राहम करने का वायदा किया था और ये भी कहा था कि शदीद पसमांदा अफ़राद पर ख़ास तवज्जा दी जाएगी और उन के लिए भी किसी कोटा का जायज़ा लिया जाएगा।

ज़राए ने कहा कि इमकान है कि पार्टी के मंशूर में उत्तर प्रदेश की अक़ल्लीयतों को पसमांदा मौक़िफ़ दिलाने के अमल को आइन्दा पाँच साल में तरजीही असास पर मुकम्मल करने का वायदा किया जाएगा और कहा जाएगा कि यू पी में हर अक़लियत को तालीम सेहत और रोज़गार के बेहतर मौके फ़राहम किए जाएंगे।

ज़राए ने कहा कि इंतेख़ाबी मंशूर में वायदा किया जाएगा कि ओ बी सी ज़मुरा में इंतिहाई पसमांदा तबक़ात को ज़ेली कोटा भी फ़राहम किया जाएगा ताहम इस कोटा के फीसद का तज़किरा नहीं किया जाएगा । इस के इलावा महा दलितों के लिए भी कोटा फ़राहम करने का वायदा किया जा सकता है ।

सीनीयर पार्टी लीडर मोहन प्रकाश ने सहाफ़ीयों से कहा कि मंशूर को कल उत्तर प्रदेश में दस मुक़ामात पर जारी किया जाएगा । उन्हों ने मंशूर की तफ़सीलात बताने से गुरेज़ किया और कहा कि उत्तर प्रदेश में आइन्दा पाँच साल में किए जाने वाले इक़दामात का तफ़सीली तौर पर इस में तज़किरा होगा।

मर्कज़ी वुज़रा कपिल सिब्बल सलमान ख़ूर्शीद जय राम रमेश ग़ुलाम नबी आज़ाद सुशील कुमार शिंडे पार्टी जनरल सेक्रेट्रीज़ द्विग विजए सिंह जनार्धन दिवेदी साबिक़ चीफ मिनिस्टर पंजाब अमरेन्द्र सिंह और वज़ीर आज़म के मुशीर साम पटरोडा भी इस वक़्त मौजूद रहेंगे ।

मंशूर की इलहाबाद कानपूर आगरा गोरखपूर लखनऊ शाहजहां पुर सहारनपूर झांसी और बरेली में इजराई अमल में लाई जाएगी । ज़राए ने कहा कि मंशूर में क़ौमी देही तर कियाती मिशन में हुई बे क़ाईदगियों का सख़्त नोट लिया गया है और वायदा किया गया है कि इस स्कीम के नफ़ाज़ में क्रप्शन को ख़तम करने सख़्त इक़दामात किए जाएंगे ।